![]() |
Studentenvereniging
Ik zou me graag aansluiten bij een studentenvereniging (politiek gezinde), maar kzou niet weten dewelke. Ik beschouw mezelf als een vlaamsgezind persoon, maar wil absoluut niets weten van extreminisme & radicalisme. Daarom is NSV bijvoorbeeld absoluut geen optie. Er is ook het KVHV, hoe zit het daarmee?
|
Ik denk dat KVHV dan een heel goede keuze is :)
|
als je maar niet vergeet dat er naast feesten ook nog gestudeerd moet worden, jongeman.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Politiek gezinde studentenvrenigingen, huh, ik kan ook bier drinken met niet gelijk gestemden. Prosit senior en ad absurdum enzo!
|
Heeft SLP geen studentenvereniging ?
ze zijn a. Sociaal b. Liberaal c. Vlaams Nationalist dus zouden ze de allergrootste en succesrijkste studentenclub moeten hebben. |
Citaat:
Is altijd moeilijk aan de stembus: wordt het NVA of iets wat meer linkser? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zoek niet echt naar een jongerenafdeling van een partij, anders sluit ik me wel aan bij jong-NVA. Meer een partij-onafhankelijke vereniging. |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben ze in Leuven proberen te contacteren na 2 maand nog steeds geen antwoord |
Citaat:
buitenlandse studenten te ontmoeten en van gedachten te wisselen over de toekomst van dit oude continent & de ontwikkeling van het politieke systeem in dit continent en de wereld... |
Citaat:
Ik kwam VB uit in mijn stemtest, maar ik stem niet op homofobe Antwerpenaren :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Veel nuttiger en plezanter. Tenzij ge u gewoon wilt bezatten en cafepraat over politiek uitslaan. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Medunkt ben je zo'n typische gematigaard die oersaai is om mee te praten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be