![]() |
Hallo,
Met mijn oude nick Bruno* (voordien Tacitus) heb ik 8.856 posts. Ik ben daar een aantal keren (terecht of ten onrechte laat ik in het midden) mee geband geweest en nu blijkbaar definitief. Waarom feitelijk? Ik kan nu toch ook op politics? Kan ik dan niet best mijn oude nick terugkrijgen? |
welk belang heeft een aantal posts nu?
:? Herdoop uwe 'Karl' gewoon toch tot Tacitus of Bruno Bis exueel :wink: |
:roll: :wink: Nee, 't is gewoon het principe.
|
:roll: verban de Karl ook maar uit principe :twisted: :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
vooral de topic "is de Blauwvoet gemazouteerd" :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
mvg, Maarten Malaise Politics.be |
Citaat:
En ik kan ze geen ongelijk geven, Bruno. Wie niet horen wil, moet voelen. That's life. |
Citaat:
|
Citaat:
.........is.............wanhopig. |
Inderdaad,
Ook al behoor ik tot dezelfde partij als Bruno, ik ben het met de meeste van zijn uitspraken verre van eens. Er zijn grenzen en daar heeft iedereen zich aan te houden. |
Citaat:
schis·ma (het ~, ~'s/~ta) 1 kerkscheuring schis·ma·ti·cus (de ~ (m.), -ci) 1 scheurmaker in de kerk schis·ma·tiek (bn.) 1 scheuring makend |
Neen, helemaal niet...
Het is niet omdat ik niet achter de uitspraken van Bruno sta, dat ik de partij verloochen. |
Citaat:
Maarten |
Voor mijn part mag "Liberaal Appel", alias Peter de Ryck, ook een ban krijgen. Het forum herleefde toen hij geband was :wink:
|
Citaat:
|
Maar Bruno weet van geen ophouden, hij is nu teruggekeerd onder de nickname: bozeburger .
Ban hem maar. Vlaamse groeten Erwin PS: is het niet mogelijk zijn IP-adres te blokkeren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be