![]() |
pc ontluizen
op een blauwe maandag beslis je een nieuwe laptop te kopen. dinsdag krijg je het thuis geleverd, wat prima is, want maandag moest je toch de hele avond/nacht werken.
helaas blijkt bij het opstarten, dat de laptop vol zever staat (windows live, bing, en andere bill gates nonsens). graag had ik dit snel vn mijn pc verwijderd. iemand die het in 3 woorden kan uitleggen? thnx |
Citaat:
Beitel Agressie |
nee, kijk, dat zou het concept "nieuwe laptop kopen" enigszins teniet doen.
you get the point |
Citaat:
Start=>Control panel=>add/remove programs en maar klikken rebooten. |
add/remove programs.... nice!
|
Citaat:
(Jaja, ik heb al die dingen al wel eens per ongeluk verwijderd.) |
Citaat:
En dan services of startup kiezen. Haalt die rommel niet weg, maar zou wel moeten zorgen dat ze niet automatisch worden gestart. |
3 Woorden?
Koop een Mac! |
fdisk, remove partition, create partition, windoze cd erin en instructies op het scherm volgen.
|
Misschien had een Mac al die problemen kunnen voorkomen ?
Laat dat nu net de reden zijn waarom ik vorig jaar, na 20 jaar op MS machines te hebben gewerkt, ben overgeschakeld. |
Begin vooral met het programma 'Windows Vista' te verwijderen. Het beste wat je kan doen met een nieuwe PC :)
|
Citaat:
Da's inderdaad een 'krel' van een besturing. Op m'n werk moet ik nog regelmatig op PC's werken. Het erge is : ze halen er een paar bugs uit en verkopen dat terug onder de naam windows 7. Tel maar uit, de winst :roll: |
Windows 7 heb ik nog geen kans gegeven. Zit er ook niet op te wachten, mijn gestripte XP doet zijn werk heel goed :). Ook populair in mijn omgeving, telkens ik een PC moet formatten, zet ik die erop.
|
Re mac
mac is ongetwijfeld beter. ik moet bijna spontaan kotsen van windows. dat trekt idd op geen zak. maar: ne mac is al gauw dubbel zo duur. dat heb ik er niet voor over. eenvoudig laptopke van 400 euro'kes is meer dan goed genoeg. uiteindelijk moet ik er geen 'need 4 speed' edm op spelen, maar mijn emails en de beurskoersen checken. |
Citaat:
|
Ik moet bekennen dat ik de helft van de discussie hier niet versta.
Ben ik zo een andigibeet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be