Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Subforum: 'vuilbak' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129401)

JuBiLaTe 7 oktober 2009 20:21

Subforum: 'vuilbak'

Geachte geachten,

ik denk dat volgend subforum zeer zeker geen overbodige luxe zou zijn:

het subforum: 'vuilnisbak' of 'mesthoop', 'beerput',........

WELKE TOPICS KOMEN DAN ALLEMAAL IN DIT SUBFORUM? Waarvoor dient het?

Dit dient om alle idiote en of kwetsende en of trollende, de homofobe, de racistische topics te deponneren. Ik denk dan aan idiote topics van Princesje, Egmond Codfried, Gezond Vlaanderen, Graziella, Derk de Tweede, overbruggende floppy-nicks..... en nog zoveel anderen. Dit kan gebeuren na veelvuldige klachten van medeforummers, waardoor de moderatoren hun conclusie's trekken. Bv na 20-tal klachten over het topic zelf, verdwijnt het topic naar het subforum Mesthoop.

Als ik zie welke topics de laatste tijd allemaal geplaatst werden in geschiedenis, mensen toch. Dit haalt het niveau van dit forum helemaal naar omlaag.

Wat denken jullie?;-)

Den Duisteren Duikboot 7 oktober 2009 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4377075)
Geachte geachten,

ik denk dat volgend subforum zeer zeker geen overbodige luxe zou zijn:

het subforum: 'vuilnisbak' of 'mesthoop', 'beerput',........

WELKE TOPICS KOMEN DAN ALLEMAAL IN DIT SUBFORUM? Waarvoor dient het?

Dit dient om alle idiote en of kwetsende en of trollende, de homofobe, de racistische topics te deponneren. Ik denk dan aan idiote topics van Princesje, Egmond Codfried, Gezond Vlaanderen, Graziella, Derk de Tweede, overbruggende floppy-nicks..... en nog zoveel anderen. Dit kan gebeuren na veelvuldige klachten van medeforummers, waardoor de moderatoren hun conclusie's trekken. Bv na 20-tal klachten over het topic zelf, verdwijnt het topic naar het subforum Mesthoop.

Als ik zie welke topics de laatste tijd allemaal geplaatst werden in geschiedenis, mensen toch. Dit haalt het niveau van dit forum helemaal naar omlaag.

Wat denken jullie?;-)

Die vuilbak bestaat al: http://www.politicsinfo.net/index.php.

Raf 7 oktober 2009 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4377145)

Raak! :thumbsup:

Rudy 7 oktober 2009 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4377075)
Dit dient om alle idiote en of kwetsende en of trollende, de homofobe, de racistische topics te deponneren.

Ook de tettendraad ?

JuBiLaTe 7 oktober 2009 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4377272)
Ook de tettendraad ?

De tettendraad, tenendraad, kontendraad is tysisch iets voor k&k, daar is niets kwetsend, racisitisch, trollend, idioots aan. Het is gewoon entertainment.

Ik bedoel vooral draden buiten K&K, die opzettelijk gemaakt zijn anderen te storen, of draden die gewoon nergens op slaan.

Sommige draden in k&k mogen ook meteen in de vuilbaksubforum geplaatst worden, ik denk dan vooral aan de vele nietszeggende draden van Derk bv. Niets persoonlijks tegen hem, maar hij is een kampioen om draden te openen met soms maar één woord, of soms gewoon enkele leestekens, en waar de bedoeling ervan soms helemaal niet duidelijk is. Digen die hij gewoon in de dmlwsdtnerpctj-draad kan doen. Ik bekijk gewoon zn draden niet meer.

De vele nietszeggende draden zorgen ervoor dat andere betere draden meteen verdwijnen, bijgevolg worden die na een poosje gewoon heropend, wat ervoor zorgt dat over één bepaald detail bv tientallen draden zijn.

JuBiLaTe 7 oktober 2009 22:11

Citaat:

Akkoord, dit is een vuilbak, maar wel een vuilbak buiten politics.be.

Ik bedoel: ik zou graag een vuilbak/mesthoop/beerput binnen politics.be hebben om er onze ballast kwijt te kunnen.

JuBiLaTe 7 oktober 2009 22:11

Dit forum is gewoon vervuild met allerlei onzin.:?

Andro 7 oktober 2009 22:24

Citaat:

Scherp!

manta 7 oktober 2009 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4377372)

Ik bedoel: ik zou graag een vuilbak/mesthoop/beerput binnen politics.be hebben om er onze ballast kwijt te kunnen.

Een subforum waar de royaliSSten terecht kunnen met hun adoratie voor karnavalsprinsen en andere gekken met een kroontje ??? :-D

JuBiLaTe 7 oktober 2009 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4377513)
Een subforum waar de royaliSSten terecht kunnen met hun adoratie voor karnavalsprinsen en andere gekken met een kroontje ??? :-D

:2gunfire:

daiwa 8 oktober 2009 00:44

Citaat:

:lol:

webzwerver 8 oktober 2009 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4377372)

Niet kwaad zijn als jouw eigen topics daar dan terechtkomen, hé !

webzwerver 8 oktober 2009 07:49

Citaat:

2

webzwerver 8 oktober 2009 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4377541)

Ben je nu aan het bedreigen, kroondraagster ?

manta 8 oktober 2009 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4377541)

Zo zijn ze wel , die belgiciSSten ... ;-)

De Waal 8 oktober 2009 08:23

Citaat:

Een ssubforum waar de royaliSSten terecht kunnen met hun adoratie voor karnavalssprinsen en andere gekken met een kroontje ??? :-D

Skoebidoetje 8 oktober 2009 09:19

Lijkt me een prima idee! Dan kunnen de homo's als Raf en Andro hun stront daar achter laten nadat ze bij elkaar naar gatgarnalen hebben gezocht! In dit opzicht zou ik durven kiezen voor de naam "beerput"

Raf 8 oktober 2009 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skoebidoetje (Bericht 4377776)
Lijkt me een prima idee! Dan kunnen de homo's als Raf en Andro hun stront daar achter laten nadat ze bij elkaar naar gatgarnalen hebben gezocht! In dit opzicht zou ik durven kiezen voor de naam "beerput"

Floppy toch... Ben jij niet stiekem een beetje verliefd op Raf? :-D

Raf 8 oktober 2009 09:25

Oei, onze Floppy is inmiddels alweer geband... Hier zit een moderator die sneller bant dan zijn schaduw. :-D

Bovenbuur 8 oktober 2009 10:38

Derk mag wat mij betreft in k&k blijven. Verder voor. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be