![]() |
Subforum: 'vuilbak'
Geachte geachten,
ik denk dat volgend subforum zeer zeker geen overbodige luxe zou zijn: het subforum: 'vuilnisbak' of 'mesthoop', 'beerput',........ WELKE TOPICS KOMEN DAN ALLEMAAL IN DIT SUBFORUM? Waarvoor dient het? Dit dient om alle idiote en of kwetsende en of trollende, de homofobe, de racistische topics te deponneren. Ik denk dan aan idiote topics van Princesje, Egmond Codfried, Gezond Vlaanderen, Graziella, Derk de Tweede, overbruggende floppy-nicks..... en nog zoveel anderen. Dit kan gebeuren na veelvuldige klachten van medeforummers, waardoor de moderatoren hun conclusie's trekken. Bv na 20-tal klachten over het topic zelf, verdwijnt het topic naar het subforum Mesthoop. Als ik zie welke topics de laatste tijd allemaal geplaatst werden in geschiedenis, mensen toch. Dit haalt het niveau van dit forum helemaal naar omlaag. Wat denken jullie?;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel vooral draden buiten K&K, die opzettelijk gemaakt zijn anderen te storen, of draden die gewoon nergens op slaan. Sommige draden in k&k mogen ook meteen in de vuilbaksubforum geplaatst worden, ik denk dan vooral aan de vele nietszeggende draden van Derk bv. Niets persoonlijks tegen hem, maar hij is een kampioen om draden te openen met soms maar één woord, of soms gewoon enkele leestekens, en waar de bedoeling ervan soms helemaal niet duidelijk is. Digen die hij gewoon in de dmlwsdtnerpctj-draad kan doen. Ik bekijk gewoon zn draden niet meer. De vele nietszeggende draden zorgen ervoor dat andere betere draden meteen verdwijnen, bijgevolg worden die na een poosje gewoon heropend, wat ervoor zorgt dat over één bepaald detail bv tientallen draden zijn. |
Citaat:
Akkoord, dit is een vuilbak, maar wel een vuilbak buiten politics.be. Ik bedoel: ik zou graag een vuilbak/mesthoop/beerput binnen politics.be hebben om er onze ballast kwijt te kunnen. |
Dit forum is gewoon vervuild met allerlei onzin.:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me een prima idee! Dan kunnen de homo's als Raf en Andro hun stront daar achter laten nadat ze bij elkaar naar gatgarnalen hebben gezocht! In dit opzicht zou ik durven kiezen voor de naam "beerput"
|
Citaat:
|
Oei, onze Floppy is inmiddels alweer geband... Hier zit een moderator die sneller bant dan zijn schaduw. :-D
|
Derk mag wat mij betreft in k&k blijven. Verder voor. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be