Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dedecker aapt Dewinter na. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129410)

Antoon 8 oktober 2009 08:55

Dedecker aapt Dewinter na.

Zes maanden na het boek 'Inch'Allah' van Filip Dewinter stelt Dedecker zijn boek 'Hoofddoek of blinddoek?' voor.

Om te proberen eenigszins te laten blijken dat hij het licht heeft uitgevonden stelt Dedecker dat zijn verhaal verschilt van het Vlaams Belang omdat "Dewinter de migranten weg wil en de grenzen dicht. Dedecker aanvaardt dat ze hier zijn en niet zullen weggaan. Ze blijven ook welkom als ze willen presteren, niet om te profiteren"

Maar dat is fout, want het Vlaams Belang (inclusief Dewinter) vragen ook dat de vreemdelingen die komen zouden werken en zich aanpassen. Daar is niets verkeerd aan is. Hij veroordeelt wel het profitariaat van velen en de veroveringsdrang van de moslims.

Ik praat noch het programma van het Vlaams Belang, noch dat van LDD goed.

Maar het is wel zo dat Dedecker gewoon Dewinter na-aapt. Zijn argumenten om zich verschillend te profileren zijn zwak en gelogen.

Dedecker: "Migratie kost ons jaarlijks ruim 7 miljard euro"

Bhairav 8 oktober 2009 09:01

Andere partijen spelen nu voor VB om het VB zelf af te zwakken.

abou Anis 8 oktober 2009 09:02

Wat ik me afvraag: zou er buiten politics.be nog volk te vinden zijn dat die fooraap serieus neemt?

maddox 8 oktober 2009 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Hij veroordeelt wel het profitariaat van velen en de veroveringsdrang van de moslims.

En wat is daar verkeerd aan?
  • 1) "Velen profiteren" omdat het beterkoop is met het huidige systeem
  • 2) De islam is nu eenmaal een veroveringsgodsdienst.

guido 007 8 oktober 2009 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4377721)
Zes maanden na het boek 'Inch'Allah' van Filip Dewinter stelt Dedecker zijn boek 'Hoofddoek of blinddoek?' voor.

Om te proberen eenigszins te laten blijken dat hij het licht heeft uitgevonden stelt Dedecker dat zijn verhaal verschilt van het Vlaams Belang omdat "Dewinter de migranten weg wil en de grenzen dicht. Dedecker aanvaardt dat ze hier zijn en niet zullen weggaan. Ze blijven ook welkom als ze willen presteren, niet om te profiteren"

Maar dat is fout, want het Vlaams Belang (inclusief Dewinter) vragen ook dat de vreemdelingen die komen zouden werken en zich aanpassen. Daar is niets verkeerd aan is. Hij veroordeelt wel het profitariaat van velen en de veroveringsdrang van de moslims.

Maar het is wel zo dat Dedecker gewoon Dewinter na-aapt. Zijn argumenten om zich verschillend te profileren zijn zwak en gelogen.

Er zit toch een groot verschil tussen LDD en het VB.

Wie vindt de veschillen, graag een lijstje hieronder:

-
-
-
-
-
-
-
-
-

Henri1 8 oktober 2009 09:04

De Winter heeft een stapje achteruit gezet om zich volledig te concentreren in het weghouden van allochtone jongens bij zijn dochters.

BlueThunder 8 oktober 2009 09:18

hij is er grijs van :lol:

NOEKIE 8 oktober 2009 09:18

Dat de sossen onze spaarpotjes verdelen aan de migranten dat weten we al lang. Eveneens weten we al lang dat het klootjesvolk uit angst de sossen blijven verdedigen. Gelukkig zullen zij ook slachtoffer van de veroveringsdrang van de islam worden.

Antoon 8 oktober 2009 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4377742)
De Winter heeft een stapje achteruit gezet om zich volledig te concentreren in het weghouden van allochtone jongens bij zijn dochters.

An-Sofie Dewinter: dochter van Filip Dewinter

Henri1 8 oktober 2009 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4377771)
hij is er grijs van :lol:

Ik merk een zekere "mildering" in zijn uitspraken.

Zou het verstand dan toch echt met de jaren komen ? ;-)

Henri1 8 oktober 2009 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4377775)
An-Sofie Dewinter: dochter van Filip Dewinter

Zeker geen lelijk meisje.

Lijkt op haar moeder ?

Heb je daar een foto van ?

Antoon 8 oktober 2009 09:21

Trouwens, Dewinter moet geen schrik hebben wat betreft de 'allochtone jongens', want dochter An-Sofie (16) is een Vlaams Belanger en stond op de verkiezingsposter van de partij.

Henri1 8 oktober 2009 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4377788)
Trouwens, Dewinter moet geen schrik hebben wat betreft de 'allocthone jongens', want dochter An-Sofie (16) is een Vlaams Belanger en stond op de verkiezingsposter van de partij.

Uit vrije wil ?

Antoon 8 oktober 2009 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4377792)
Uit vrije wil ?

Bent u uit vrije wil een aanhanger van de 10 miljoen-euro-per-jaar kostende nietsnutten van Laeken?

Henri1 8 oktober 2009 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4377794)
Bent u uit vrije wil een aanhanger van de 10 miljoen-euro-per-jaar kostende nietsnutten van Laeken?

Zijn die collega nietsnutten in Nederland beter ?

Zwartengeel 8 oktober 2009 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4377787)

Lijkt op haar moeder ?

Je ziet toch wel duidelijk aan haar gelaatstrekken wie haar vader is?

Antoon 8 oktober 2009 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4377796)
Zijn die collega nietsnutten in Nederland beter ?

U hebt geen antwoord op gegeven op mijn vraag. Voor mijn part mogen alle dotaties van alle koninklijke families worden afgeschaft.

Maar ik zal in het volgende bericht u eerste vraag beantwoorden, over de dochter van...

Antoon 8 oktober 2009 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4377792)
Uit vrije wil ?

Citaat:

Is het de kinderen van Filip Dewinter gepermitteerd er een eigen politieke mening op na te houden?

An-Sofie Dewinter : Ja, maar ik deel de politieke overtuiging van mijn vader. En voor alle duidelijkheid: dat is volledig mijn eigen keuze. Net als mijn vader vind ik dat vreemdelingen zich moeten aanpassen aan onze cultuur. Willen ze dat niet, dan moeten ze terug naar hun land van herkomst.

‘De partij heeft wat moeite om geschikte modellen te vinden’ zegt An-Sofie. ‘Ze hebben ooit eens een foto aangekocht bij een professionele beeldbank, maar het model in kwestie maakte er een probleem van dat haar beeltenis werd gebruikt ter promotie van het VB. Als ik mijn vader uit de nood kan helpen, doe ik dat graag’.

Ik vind het maar normaal dat vreemdelingen in Vlaanderen zich aan ons aanpassen. Maar zijn we daarom racisten?

Zou je vader het kunnen appreciëren als je met een moslimvriendje thuiskwam?

Geen flauw idee, want ik heb het nog niet geprobeerd. Maar dat ben ik ook niet van plan. Hij zou wel zijn mening geven, maar me zeker niet in een bepaalde richting pushen. Nee echt, ik weet niet waar al die misverstanden over mijn vader vandaan komen. Hij werd al vergeleken met Adolf Hitler. Waar halen ze zoiets? Zo zijn er ook ontzettend veel mensen die denken dat hij een meedogenloze, keiharde dictator is, maar niets is minder waar. Papa zorgt goed voor zijn gezin, hij is lief, attent, alles wat je maar wil. Ik zou geen andere papa willen.

Zo weet u het van An-Sofie zelf. ;-)

Antoon 8 oktober 2009 09:37

En u, Henri1, bent u uit vrije wil een aanhanger van de 10 miljoen-euro-per-jaar kostende nietsnutten van Laeken?

Garry 8 oktober 2009 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4377721)

Is er op gebaseerd de kiezer die niet voor racist uit gescholden wil worden een iets meer gematigde partij te bieden om op te stemmen. Het enige beoogde resultaat is,... het VB intomen. Samen met het NVA lukt hun dit op dit moment amper genoeg om het VB buiten spel te zetten. Niet meer of niet minder dan dat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be