![]() |
referendum Wapper bindend: diskriminerend
Buschauffeuse Lieten moet zich voor het eerst eens laten horen in de politieke kommunikasie-wereld.
Zij zegt, met haar spa-vrienden, dat voor wat hen betreft, het referendum bindend is. Awel bedankt. Mensen uit één stad, A namelijk, gaan een beetje bepalen wat gans Vlaanderen veel geld kan kosten. Dat Oost-Vlamingen aan de ene kant, en Kempenaren/Limburgers aan de andere kant (van 't Scheld) die brug/tunnel enz. ook nodig hebben om ekonomisch/sosiaal aktief te zijn in gans Vlaanderen, daar heeft niemand nog aan gedacht. Afijn: is een Antwerpenaar nu meer waard dan een andere Vlaming. Mobiliteit in Vlaanderen is niet van A (lees A als het voornaamwoord u; dus mobiliteit is geen probleem voor u, beste Vlaming ... alleen voor die van Antwerpen) oh pardon, de link om het zelf te lezen: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...6&subsection=3 de hoofding van het artikel: Citaat:
|
Erger nog.
Mensen die totaal niets hebben te maken met die verbinding en die zelfs niet eens weten waar die komt te liggen krijgen er beslissingsrecht over, terwijl de mensen die er dagelijks hinder gaan van ondervinden of er gebruik van zullen moeten maken, er niets over te zeggen hebben, gewoon omdat men aan de verkeerde kant van de stadsgrens woont. Want het verhaal dat Antwerpen last zal hebben van het fijn stof klopt niet. Ook vandaag heeft Antwerpen geen hinder van de industrie ten noorden van Antwerpen. Als de last en hinder is voor de mensen die noordelijk Antwerpen wonen en leven. |
Niet te snel oordelen en veroordelen!
Uit doorgaans slechtingelichte bron heb ik vernomen dat de volksraadpleging JA/NEE over de Lange Wapper met bindend advies de algemene repetitie is voor een bindend referendum over de toestroom en regularisatie van vreemdelingen in Vlaanderen omdat het financiële plaatje verscheidene malen dat van de Oosterweelverbinding overtreft en ook het uitzicht geschaad wordt en de hinder voor de lokale bevolking groot is. |
Inmiddels werd dat volledige Arup Sum tunneltracé door het Vlaams verkeerscentrum met de grond gelijk gemaakt...
|
En ja... indien Antwerpen neen stemt zouden ze wat mij betreft NIETS IN DE PLAATS MOGEN KRIJGEN.
Take it or leave it. Steek die miljaden dan maar liever in de rest van Vlaandren.... ook daar zijn er immers nog veel mobiliteitsproblemen op te lossen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijkbaar gisteren in de commissie Mobiliteit van het Vlaams Parlement. Bron was De Standaard:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...erkeerscentrum Citaat:
|
Ochgottekes, maar als iemand spreekt over de echte grote ring (je weet wel, de oorspronkelijke plannen, zodat je het doorgaand verkeer weghoudt van de stad), dan mogen alleen een paar villa-eigenaars en vijf landbouwers in de ruime rand rond Antwerpen beslissen. Mensen die niet in Antwerpen wonen hebben juist niets te zeggen over of wij al dan niet de overlast willen dragen van het BAM-tracé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die oosterweelverbinding is net hetzelfde. Heb net de kaart even bekeken en wat er moet gebeuren is een stukske autostrade van den E17 naar de liefkenshoektunnel trekken en een ander stuk autostrade naar de E19 richting holland en dan hebt ge ne ring en dan zijn uw problemen ook opgelost. Je zou nog eventueel kunnen overwegen om een extra tunnel te bouwen die breder is of om de ADR van de niet ADR te scheiden enz... maar dat is veel efficienter en goedkoper dan al die tunnels en bruggen om gewoon de problemen te houden, in tegendeel er nog wat bottlenecks bij aan te leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be