![]() |
Obama wint Nobelprijs voor de Vrede
De Nobelprijs voor de Vrede 2009 is toegekend aan de Amerikaanse president Barack Obama.
Volgens de website van de BBC: Citaat:
Wat denken jullie? |
Wat heeft Obama nou eigenlijk gedaan dan? Meer troepen naar het Midden Oosten? Een paar speeches over change?
Ik ga me volgende keer ook inschrijven voor de Nobelprijs van de vrede want ik heb net zoveel voor de wereldvrede gedaan als dhr. Obama. |
Citaat:
Misschien ook een tikje voorbarig, zolang is de man nog niet bezig. Hiermee hebben ze 'hoop' een prijs gegeven. In deze tijden niet zo'n verkeerde beslissing. |
Wat een klucht.
Laat je toch eens niet vangen door al dat gedoe. Kissinger heeft ooit ook eens de Nobelprijs voor de vrede gewonnen, dat zegt al genoeg. De Nobelprijs voor de vrede is een instellingen van de elite voor de elite. |
Uit het bericht van het Nobelprijs comité:
Citaat:
|
Nog even en hij kan op zoek naar een paar mirakels.
|
Kijk, ik ben een fan van Obama maar zelfs ik vind dit er zwaar over... hij heeft nog niks bereikt qua "vrede"! Of krijgt hij de prijs louter omdat hij Bush niet is?
|
Citaat:
Maar ja, we weten toch al langer dat die Nobelprijs niets waard is en dat de internationale politiek dat wij zien toch maar een schouwspel in om de geesten van de mensen bezig te houden, terwijl er achter de schermen het echte werk gebeurt. |
ge wordt voorspelbaar exodus
|
En ik vond die prijs voor Al Gore al zinloos.
|
Wat een grap
|
veel te vroeg, ...
hadden ze daar nu eens een paar jaar mee gewacht, dan was de prijs geloofwaardig gebleven. alhoewel ik denk wie zouden we hem nu wel geven, ... Karel de gucht omdat m nie meer op Kabila zijn kap zit bvb ;-) |
Citaat:
De prijs is nooit geloofwaardig geweest. |
Een totale degradatie van de Nobelprijs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de nobelprijs voor obama is natuurlijk om te lachen |
Hij vervoegt de rangen met Arafat en Kissinger. :)
|
1 jaar presidentschap met geen enkele noemenswaardige verwezenlijking.
Want dat is hoe je tot nu toe Obama zijn ambtstermijn kan omschrijven : niks speciaals. ![]() |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be