Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   K&K-prijs voor de Vrede (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129501)

Heftruck 9 oktober 2009 18:50

K&K Comité Voor Bijzondere Verwezelijkingen presenteert: K&K-prijs voor de Vrede!

Als stichter van het K&K Comité Voor Bijzondere Verwezelijkingen, stel ik u met trots voor: de K&K-Prijs Voor De Vrede! Dit onder het motto "Wat die Noren kunnen, kunnen wij beter!" (ja, het zijn wel degelijk Noren!).

Nominaties moeten aan de onderstaande voorwaarden voldoen:
  • De gebruiker heeft minstens de Burgerstatus (minstens 1 maand geregistreerd en 100 berichten geplaatst).
  • De gebruiker wordt genomineerd door een andere forumgebruiker met minstens de Burgerstatus. Nominaties van zichzelf worden genegeerd. De gebruiker kan wel nog steeds genomineerd worden door anderen.
  • De gebruiker mag slechts onder één gebruikersnaam genomineerd worden. Nominaties van dubbelnicks worden automatisch herleid tot één nominatie.
  • Elke gebruiker mag slechts één nominatie maken. Dubbelnicks gebruiken voor nominatie van meerdere gebruikers leid tot negeren van de nominaties gemaakt door die gebruiker.
  • Campagne voeren mag.
  • De nominatie werd in deze thread gemaakt.

Door structurele beperkingen is het aantal nominaties beperkt tot 20. Van zodra deze limiet bereikt is, wordt een poll geopend waarop iedere eerbare forumburger mag stemmen. Naar de traditie van het stichtend voorbeeld hoeft de genomineerde geen noemenswaardige bijdrage geleverd te hebben.

Een materiele representatie van de K&K-Prijs Voor De Vrede wordt eveneens overhandigd op de eerstvolgende officieuze forummeeting waarop de voorzitter van het K&K Comité Voor Bijzondere Verwezelijkingen (ik 8-)) aanwezig is, tenzij omstandigheden roet in het eten gooien.

Het K&K Comité Voor Bijzondere Verwezelijkingen behoudt zich het recht nominaties te weigeren of toe te voegen, diskwalificaties niet door te voeren en naar believen regels toe te voegen, verwijderen en/of veranderen.

van Maerlant 9 oktober 2009 18:51

Ik nomineer floppy.

Heftruck 9 oktober 2009 18:55

Het K&K Comité Voor Bijzondere Verwezelijkingen overweegt bannelingen automatisch te diskwalificeren of hun aantal nominaties minstens te beperken, maar laat die overweging voorlopig open voor discussie. Eveneens wordt overwogen om recente activiteit van genomineerden op te nemen als voorwaarde. Het begrip 'recent' is nog onder beschouwing en staat ook open voor discussie.

van Maerlant 9 oktober 2009 18:57

In dat geval nomineer ik Heftruck.

Zwartengeel 9 oktober 2009 19:00

Ik nomineer Zwartengeel.

Hop, gediskwalificeerd en nu kan ik dus lekker verder langs de zijlijn toekijken. Ik ga me nog een Kasteelbier uitschenken. ;-)

van Maerlant 9 oktober 2009 19:01

Kan ik zwakengrijs nog nomineren?

Xenophon 9 oktober 2009 19:01

Ik nomineer Zwartengeel.

Zwartengeel 9 oktober 2009 19:02

Te laat. ;-)

Heftruck 9 oktober 2009 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4380582)
Ik nomineer Zwartengeel.

Hop, gediskwalificeerd en nu kan ik dus lekker verder langs de zijlijn toekijken. Ik ga me nog een Kasteelbier uitschenken. ;-)

Aangepast:

De gebruiker wordt genomineerd door een andere forumgebruiker met minstens de Burgerstatus. Nominaties van zichzelf worden genegeerd. De gebruiker kan wel nog steeds genomineerd worden door anderen.

:mrgreen:

Heftruck 9 oktober 2009 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 4380576)
In dat geval nomineer ik Heftruck.

Mijzelf ne prijs geven zou nogal zielig en vervelend zijn. 't Zou wel mijn ego strelen, natuurlijk. :mrgreen:

Zwartengeel 9 oktober 2009 19:04

Overigens, ik hou er sowieso toch niet van om vrijblijvend lintjes opgespeld te krijgen. Ik ga er dus geen traantje om laten. ;-)

Zwartengeel 9 oktober 2009 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4380591)
Aangepast:

De gebruiker wordt genomineerd door een andere forumgebruiker met minstens de Burgerstatus. Nominaties van zichzelf worden genegeerd. De gebruiker kan wel nog steeds genomineerd worden door anderen.

:mrgreen:

:evil:

Zwartengeel 9 oktober 2009 19:05

Mogen winnaars dan wel vrijwillig afstand doen van hun eventuele overwinning?

Nynorsk 9 oktober 2009 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4380594)
Mijzelf ne prijs geven zou nogal zielig en vervelend zijn. 't Zou wel mijn ego strelen, natuurlijk. :mrgreen:

Ik zal het u dan wel overhandigen :cheer:

Nynorsk 9 oktober 2009 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4380602)

Enkel als je eerst naakt de plopdans doet.

Heftruck 9 oktober 2009 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4380602)

Ah nee he. Wat ge der achteraf mee doet is natuurlijk uw zaak eh.

Zwartengeel 9 oktober 2009 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4380607)
Enkel als je eerst naakt de plopdans doet.

Afspraak op het naaktstrand? ;-)

kiko 9 oktober 2009 19:22

Ik zou eigenlijk genomineerd moeten worden voor de Nobelprijs Literatuur.

Dit voor mijn immer kwaliteitsvolle bijdragen op dit forum, stuk voor stuk pareltjes, weldra in boekvorm te verkrijgen in de betere boekhandel met als titel "Kiko: entering the borders of forum-mythology."

Nynorsk 9 oktober 2009 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4380628)
Afspraak op het naaktstrand? ;-)

op de markt van poelkapelle ;-)

manta 9 oktober 2009 19:24

:cheer: Hot Marijke :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be