![]() |
Verborgen camera in Charleroi
|
Ik zou hem serieus aanklagen en pluimen.
Als je niet weet wat er aan de hand is stamp je niet zomaar iemand de grond op. Dit is een stamp die wel degelijk blijvende schade kan veroorzaken indien hij bv in het oog komt. Als dat al niet he geval was. |
Daar is al een draad over
http://forum.politics.be/showthread.php?t=129490 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergelijk het met de taxichaufeur die gestraft werd omdat hij zogezegd zich niet bekommerde om een mens in nood. Absurd echter zou zijn te veronderstellen dat de omstaanders maar eerst hadden moeten uitmaken of het geen 'verborgen camera' was. |
Citaat:
Het lijkt me maar normaal dat iemand die mensen onderuit stampt verantwoording aflegt voor de rechtbank. |
Citaat:
één van de twee driftkikkers krijgt een net op zijn hoofd en zijn maatje driftkikker schopt hem tegen het hoofd hiervoor.. de camera is een mooi bewijs voor de rechtbank... |
Mooie trap, zoveel is zeker. De fout ligt trouwens in de eerste plaats bij de programmamakers, het enige wat je de Waalse Bruce Lee kunt verwijten, is dat hij misschien wat overreageerde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misplaatste grap - zoals vele van die hidden camera toestanden - maar naast het feit dat het een mooie trap was, lijkt het me uit de beelden ook duidelijk dat als de cameraploeg niet snel had ingegrepen, dat triootje die nepdief waarschijnlijk halfdood had gestampt omwille van een stom wit petje.
Slecht initiatief, beroerd resultaat... en toch wel erg betekenisvolle beelden over "hangjongeren". |
Citaat:
Hoe dan ook geen beelden waar je vrolijk van wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De dubbele moraal van sommige mensen hier druipt er weer eens lekker vanaf ("omdat het makakken zijn", voila, ik zal het maar duidelijk schrijven zeker?))
|
Trouwens, als men slechte humor vanaf nu altijd zo zou afstraffen, het zou de inhoud van een hoop TV programma's zeker ten goede komen op de lange duur :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be