Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wat vindt u van deze? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12957)

Peace 28 april 2004 19:35

Patriot! 28 april 2004 19:37

8O Walgelijk. :x

The Paulus Experience 28 april 2004 19:38

Puur provocatie, zoniet is het a stupid asshole

Patriot! 28 april 2004 19:39

Buiten met die zot!!

The Paulus Experience 28 april 2004 19:39

razis !

Bolter 28 april 2004 19:40

Extremisme lokt extremisme uit....
Maar dan van de andere kant...

Dilbert 28 april 2004 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolter

8O 8O Aaah !! Het is de schuld van het Vlaams Blok !!! :lol: :lol:

Mitgard 28 april 2004 19:48

maak dat eens wat groter, ik kan het niet lezen.

Peace 28 april 2004 19:49

Mensen gelijk bijvoorbeeld Piano en Co, vinden dat onze samenleving steeds vijandiger wordt tegenover vreemdelingen.

Deze mensen proberen steeds maar weer het blok e.d. daarvan de schuld te geven.

Zij willen niet inzien dat een steeds groter aantal vreemdelingen hier de aanleiding toe geeft.
Wij worden door ze bestolen, verkrachten, vermoord, ze proberen ons meer en meer hun wil op te dringen. Er zijn er zelf bij die vinden dat Belgen maar moeten oprotten om plaats te maken voor vreemdelingen.

ik kan er niet genoeg voor waarschuwen. Dit gaat vroeg of later tot een enorm bloedbad leiden.
Enkel en stem voor het Vlaams Blok kan het tij nog keren voor dat het te laat is.

TomB 28 april 2004 19:50

Ik vind deze stelling net even aanvaardbaar als de aanpassen-of-opkrassen ideologie die sommige Belgische idioten aanhangen: Helemaal niet.

Of Jahjah het als vergelijkende heeft gedaan of niet in het midden gelaten, ik vind het een slimme politieke zet om bloot te leggen waarom het Blok verkeerd is.

Bolter 28 april 2004 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:

Euh.. Ik sprak over extremisme in het algemeen..
U bent het nu die blijkbaar duidelijk maakt dat het Blok extremistisch is... 8O

Griffin 28 april 2004 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard

Snie interessant, em bevestigd alleen maar dat em ze niet allemaal op een rijtje heeft en em is een meester in het zichzelf tegenspreken. Opsluiten in een psychiatrische instelling ;) :D

Griffin 28 april 2004 19:53

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert

Euh.. Ik sprak over extremisme in het algemeen..
U bent het nu die blijkbaar duidelijk maakt dat het Blok extremistisch is... 8O

:lol: :lol: :lol:

"wie het schoentje past, trekke het aan" :D

Stratcat 28 april 2004 19:53

Topic bestaat al, zelfde krantenknipsel, beter leesbaar:

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=14248

Zeno! 28 april 2004 19:54

Citaat:

Klik er eens op... :roll: :wink:

Ontopic: pure provocatie van Jahjah. Gewoon negeren.

neruda 28 april 2004 19:54

Inderdaad , pure provocatie maar als je dit in kleinere schaal bekijkt gebeurt dit nog ook.Belgen vluchten waar de concentratie van alochtonen hoog ligt buiten de stad naar non-alochtone zones..zodus dit is zeker niet nieuw...

Peace 28 april 2004 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Ik vind deze stelling net even aanvaardbaar als de aanpassen-of-opkrassen ideologie die sommige Belgische idioten aanhangen: Helemaal niet.

Of Jahjah het als vergelijkende heeft gedaan of niet in het midden gelaten, ik vind het een slimme politieke zet om bloot te leggen waarom het Blok verkeerd is.

Dus zou ik bijvoorbeeld naar Saudi-Arabië kunnen gaan en daar verkondigen dat indien de Saudies zich niet aan mij willen aanpassen, dat ze dan maar moeten vertrekken uit hun eigen land.

Beste TomB, u lijkt mij toch wel een bijzonder merkwaardige geestelijke ingesteldheid te hebben.

PS. Wat zou er in Soudi arabië met mij kunnen gebeuren als ik dat daar verkondig? Laat je fantasie eens werken.

Patriot! 28 april 2004 20:05

Smijt die zot toch gewoon buiten. :x

Peace 28 april 2004 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Snie interessant, em bevestigd alleen maar dat em ze niet allemaal op een rijtje heeft en em is een meester in het zichzelf tegenspreken. Opsluiten in een psychiatrische instelling ;) :D

Indien wij dan ook nog al zijn volgelingen in een psychiatrische instelling opsluiten, dan is het vreemdelingenprobleem gelijk van de straat. :wink:

The Paulus Experience 28 april 2004 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Dus zou ik bijvoorbeeld naar Saudi-Arabië kunnen gaan en daar verkondigen dat indien de Saudies zich niet aan mij willen aanpassen, dat ze dan maar moeten vertrekken uit hun eigen land.

Beste TomB, u lijkt mij toch wel een bijzonder merkwaardige geestelijke ingesteldheid te hebben.

PS. Wat zou er in Soudi arabië met mij kunnen gebeuren als ik dat daar verkondig? Laat je fantasie eens werken.

Think Irak honey :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be