![]() |
![]() |
8O Walgelijk. :x
|
Puur provocatie, zoniet is het a stupid asshole
|
Buiten met die zot!!
|
razis !
|
Extremisme lokt extremisme uit....
Maar dan van de andere kant... |
Citaat:
|
maak dat eens wat groter, ik kan het niet lezen.
|
Mensen gelijk bijvoorbeeld Piano en Co, vinden dat onze samenleving steeds vijandiger wordt tegenover vreemdelingen.
Deze mensen proberen steeds maar weer het blok e.d. daarvan de schuld te geven. Zij willen niet inzien dat een steeds groter aantal vreemdelingen hier de aanleiding toe geeft. Wij worden door ze bestolen, verkrachten, vermoord, ze proberen ons meer en meer hun wil op te dringen. Er zijn er zelf bij die vinden dat Belgen maar moeten oprotten om plaats te maken voor vreemdelingen. ik kan er niet genoeg voor waarschuwen. Dit gaat vroeg of later tot een enorm bloedbad leiden. Enkel en stem voor het Vlaams Blok kan het tij nog keren voor dat het te laat is. |
Ik vind deze stelling net even aanvaardbaar als de aanpassen-of-opkrassen ideologie die sommige Belgische idioten aanhangen: Helemaal niet.
Of Jahjah het als vergelijkende heeft gedaan of niet in het midden gelaten, ik vind het een slimme politieke zet om bloot te leggen waarom het Blok verkeerd is. |
Citaat:
U bent het nu die blijkbaar duidelijk maakt dat het Blok extremistisch is... 8O |
Citaat:
|
Citaat:
"wie het schoentje past, trekke het aan" :D |
Topic bestaat al, zelfde krantenknipsel, beter leesbaar:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=14248 |
Citaat:
Ontopic: pure provocatie van Jahjah. Gewoon negeren. |
Inderdaad , pure provocatie maar als je dit in kleinere schaal bekijkt gebeurt dit nog ook.Belgen vluchten waar de concentratie van alochtonen hoog ligt buiten de stad naar non-alochtone zones..zodus dit is zeker niet nieuw...
|
Citaat:
Beste TomB, u lijkt mij toch wel een bijzonder merkwaardige geestelijke ingesteldheid te hebben. PS. Wat zou er in Soudi arabië met mij kunnen gebeuren als ik dat daar verkondig? Laat je fantasie eens werken. |
Smijt die zot toch gewoon buiten. :x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be