![]() |
De jurk van Hare Majesteit Koningin Paola is veel te kort!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...tml#reageerTag
Ik heb wat moeite met de jurk van onze Koningin. Ik vind ze wat te kort. Voor een vrouw van Haar leeftijd vind ik het eigenlijk niet kunnen dat die jurk maar tot Haar Knieën komen, en zeker niet op de Heilige Grond van Het Vaticaan, ten opzichte van Zijne Heiligheid de Paus, de Heilige Vader. Ik wil hiermee zeker geen kritiek werpen op Hare Majesteit Koningin Paola, maar ik vind het enkel wat droevig dat het protocol niet ingegrepen heeft. Wat denken jullie over de Jurk van Hare Majesteit Koningin Paola? |
Citaat:
|
Waarom droeg Hare Majesteit een "kopvod"? :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar die draad ging nu niet over de fantastisch geslaagde hoofdoek van Hare Majesteit, maar wel over de eigenlijk lelijke en vooral te korte jurk. |
Zijn ze in Rome? Waar blijft Lucretia, verdorie?
Oh ja, die jurk: niks mis mee, in tegenstelling tot haar schoenen. Die hadden rood moeten zijn. |
[img]http://troonopvolgers.web-log.nl/tro...ia_logje22.jpg[/img]
Maar het kon nog altijd veel slechter. Ik vind het onaanvaardbaar, zeg maar ronduit schandalig dat Prinses Laeticia zo maar in fleurige kledij in de nabijheid van de Heilige Vader verschijnt. Ze moest verdorie, als toekomstige Koningin van Spanje in zwarte kledij met zwart hoofddoek verschijnen. Verdorie, hoe zo'n vreemde eend een continuïteit van traditie's van 2000 jaar lang weet te verbreken!:evil::evil: Zo zie je maar, dat krijg je ervan, die burgermeisjes op de troon. De hele Gotha is in verval, en daarmee de gehele Europese maatschappij. |
![]() Een ordinaire Amerikaanse kan het zelfs nog beter. |
![]() zoals de familie Zapatero dan? |
Citaat:
|
Het lijkt toch een beetje een gebruik te zijn, die uit Luxemburg draagt praktisch hetzelfde:
![]() |
Citaat:
|
Een zogezegde fan van het koningshuis die zich bemoeid met de kleding van de koningin is eerder een soort van Royalty stalker dan een fan. Onverschilligheid is dan nog respectvoller.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be