![]() |
BUB : Heiligverklaring van Pater Damiaan bezoedeld door flater van Paus
Tijdens de heiligverklaring van Pater Damiaan in Rome op 11 oktober 2009 heeft Paus Benedictus een flater begaan. Hij zei in het Nederlands dat Pater Damiaan (Jozef De Veuster) uit het land "Vlaanderen" kwam.
Dit is dubbel onjuist. Ten eerste omdat "Vlaanderen" geen land is, België wel. De term “Vlaanderen” staat nergens in de Belgische grondwet of de bijzondere wetten en is een recente uitvinding van de anti-Belgische pers, VTM op kop. Ten tweede gaat het om een grote historische vergissing omdat "Vlaanderen" toen buiten de provincies West- en Oost-Vlaanderen helemaal niet bestond. Pater Damiaan is geboren in de provincie Brabant, maar niet in West- of Oost-Vlaanderen. Gelukkig maakte de paus zijn grote vergissing nog enigszins goed door daarna – helaas alleen in zijn Franstalige toespraak - te spreken over het belang van eenheid in ons land. Waarschijnlijk werd de Nederlandstalige tekst opgesteld door een Nederlandstalige Belg die zich wat teveel door de nonsens van de Vlaams-nationalisten en hun mediacratie heeft laten beïnvloeden. Maar de Paus had dit moeten corrigeren. www.belgischeunie.be Bron: politics.be |
:rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: leve de paus! :cheer: oeps :oops: :lol: |
:lol: :lol: :lol:
Een dag zonder bubbelpersbericht is een dag niet geleefd. :-D |
:rofl:
Okeee, nu lijken ze het er echt wel om te doen :D |
Is het niet eerder dat BUB de heiligverklaring van Damiaan bezoedelt (lees 'politizeert') met dit soort van berichten.
|
Citaat:
Go paus! |
Citaat:
Maja dan zou er ook geen heiligverklaring van Damiaan geweest zijn. |
Flater ????
Als men hier al over valt van de zogezegde ""FLATER ""
Amaai wat KLEINGEESTIG !!!! |
Wanneer verkiest de BUB een tegenpaus?
|
Waarom trouwens geen verwijzing naar het zwarte verleden van de paus om dan vervolgens dat te linken aan de Vlaamse Beweging? Ze worden roestig bij de BUB!
|
Tja, de paus is niet meer onfeilbaar. Maar misschien kan Damiaan met een posthuum mirakel de eenheid van het land nog redden ?
Geef toe : het zou geen klein mirakel zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
man man die BUB.
echt om mee te gieren. |
Citaat:
|
Ik heb mij in geen tijden zo geërgerd als toen ik dit persbericht las. De flamofobie van de BUB bereikt hier een nieuw en droevig hoogtepunt (pardon: dieptepunt).
|
Citaat:
Heel juist gezegd van de BUB. Waarom wordt hier terug zo de spot met hen gedreven? Meer zelfs: de BUB doet zelfs een toenadering naar de flamingantalisten, zie het zinnetje dat ik in het vet en rood kleurde. Maar d�*t werd hier weer niet geapprecieerd, laat staan opgemerkt.:x Zo zie je maar hoe dankbaar en erkentelijk het flamingantalisme wel niet is: HELEMAAL NIET!!!!:? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be