![]() |
Zondag kookdag!
Beste forummers,
vrienden, Allen kampen we wel eens in ons leven met de problematiek. Een luie zondag alwaar elke sterveling die u dierbaar is u verlaten heeft zodat je een hele dag tv kunt kijken, FM 2009 kunt downloaden, een dvd'tje bekijken ter afleiding en ten slotte uw kookkunsten kunt finetunen. Vandaar de enige echte kooktopic, enkel te raadplegen op zondag. De rest van de week moet er gearbeid worden en mag enkel diepvriesmaaltijden, tv dinners en de pittaboer heil brengen, dat spreekt. Breng uw lotgenoten op snode plannen, en gooi uw paasbeste zondagse recept online! |
Citaat:
|
Ik bestel meestal een pizza of lasagna.;-)
|
Ik heb een grote rode kool met boskopen en ajuin gemaakt en drie vierde ingevroren. Eén vierde opgegeten met een stukje chipolatta en wat pattatjes. Njam.
|
Citaat:
Mooi initiatief, maar helaas, net als bij DDD, zet mijn zondaagse luiheid zich verder tot culinaire passiviteit. De eninge dat dat ik soms lui kan zijn. |
Op de Franse TV stelt Jean-Pierre Coffe iedere zondag nieuwe gerechten in de uitzending van Michel Drucker voor! Coffe weet duidelijk wat de goeie keuken is!
![]() |
Ga gewoon een pak friet halen :cheer:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Zondag's kook ik nooit, veels te druk in het café...
|
Citaat:
Of kook jij geen water? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Gisteren was het voor mij: groot pak friet (voor 3 man), 1 bicky, ne saté en ne mexicano + potke tartare en de nodige cola.
Heeft gesmaakt zoals gewoonlijk!!! Lag ook de ganse nacht op mijn maag zoals gewoonlijk! |
Ik heb popcorn gegeten op de achterste rij in de cinema (District 9 aant zient)samen met mijne Jeroen :cheer:
|
Gebakken pastinaak met paar sneden roggebrood en paar sneden van een ardeens hammetje uit La Roche.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be