![]() |
Koning op audiëntie bi de Paus
Gisteren de beelden gezien van de Koning die bij de Paus op audiëntie gaat...
Wat een schijnheiligheid! Weet de Paus niet dat ons staatshoofd een schuinmarcheerder eerste klas is? Blijkbaar niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Zeg kom he, de middeleeuwers mogen ook hun tradities hebben he.
|
Leugens.... hier zie:
http://historiek.net/index.php/20080...ekje-open.html |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt om mij te beschuldigen van leugenaar en onzinverkoper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, ik geef de topicstarter geen gelijk. Hij beweert dat enkel onze Vorst ontrouw is, terwijl vele Vlamingen/Belgen dit zijn. Bij onze vorst is het gewoon geweten, de simpele man is hypocriet en houdt het angstvallig verborgen, maar gaat dan wel met het beschuldigende vingertje wijzen. En nog iets, ik hekel gewoon de manier waarop de topicopstarter zich hier komt aanmelden: als een grote roddelaar. Want zeg: niemand heeft hier een boodschap aan, echt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En eigenlijk, dit gaat ons allen neit aan. Van nu af aan doe ik niet lmeer mee aan deze onveroorloofde discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
Benedict IX (1032-1045). Hij werd paus door omkoping. Een van de jongste pausen ooit, hij was tussen de 12 en 20 toen hij op de troon kwam te zitten (onbekend geboortejaar). Hij was zeer ongeschikt voor de baan als paus. Benedict IX had seks met mannen, vrouwen en dieren. Hij deed aan hekserij en satanisme. De inwoners van Rome kregen zo'n hekel aan hem, dat hij twee keer de stad uit moest vluchten! Hij verkocht tenslotte zijn pausdom aan Gregorius VI, voor 650 kg goud. Nadien is hij getrouwd. Hij kreeg echter spijt, en wilde weer voor de 4e keer paus worden. Hiervoor stak koning Henry III wijselijk een stokje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be