Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Koning op audiëntie bi de Paus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129587)

Forumbezoeker 11 oktober 2009 15:36

Koning op audiëntie bi de Paus

Gisteren de beelden gezien van de Koning die bij de Paus op audiëntie gaat...
Wat een schijnheiligheid! Weet de Paus niet dat ons staatshoofd een schuinmarcheerder eerste klas is? Blijkbaar niet...

JuBiLaTe 11 oktober 2009 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4383973)
Gisteren de beelden gezien van de Koning die bij de Paus op audiëntie gaat...
Wat een schijnheiligheid! Weet de Paus niet dat ons staatshoofd een schuinmarcheerder eerste klas is? Blijkbaar niet...

Als je hier maar komt om idiote leugens en onzin te vertellen, blijf hier dan weg! Salut!!

Forumbezoeker 11 oktober 2009 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4383976)
Als je hier maar komt om idiote leugens en onzin te vertellen, blijf hier dan weg! Salut!!

Wie zegt er dat ik lieg... Het is toch algemeen geweten dat onze Vorst het niet al te nauw neemt wat huwelijkstrouw betreft... Zijn voorvaders waren dat trouwens ook niet...

JuBiLaTe 11 oktober 2009 15:40

Trouwens er is al een topic hierover:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=129577

Txiki 11 oktober 2009 15:40

Zeg kom he, de middeleeuwers mogen ook hun tradities hebben he.

Forumbezoeker 11 oktober 2009 15:41

Leugens.... hier zie:
http://historiek.net/index.php/20080...ekje-open.html

JuBiLaTe 11 oktober 2009 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4383982)
Wie zegt er dat ik lieg... Het is toch algemeen geweten dat onze Vorst het niet al te nauw neemt wat huwelijkstrouw betreft... Zijn voorvaders waren dat trouwens ook niet...

Ik denk dat onze Koning het niet meer of minder nauw neemt met de huwelijkstrouw dan de gemiddelde Belg/Vlaming. Alleen is Hij meer gevolgd geweest en is het bij Hem ontdekt, itt de gewone man. Die kan alles in grootse anonimiteit doen.

Forumbezoeker 11 oktober 2009 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4383988)
Ik denk dat onze Koning het niet meer of minder nauw neemt met de huwelijkstrouw dan de gemiddelde Belg/Vlaming. Alleen is Hij meer gevolgd geweest en is het bij Hem ontdekt, itt de gewone man. Die kan alles in grootse anonimiteit doen.

Voil�*, ik heb toch niet gelogen... Het verschil is wel dat de gewone man dan niet den heiligen gaat uithangen bij de Paus (staat daar dan nog een onnozel kruisteken te maken)

Bedankt om mij te beschuldigen van leugenaar en onzinverkoper

Txiki 11 oktober 2009 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4383988)

Dus geeft ge de topicstarter gelijk? Ben je dan zelf een leugenaar?

JuBiLaTe 11 oktober 2009 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4383991)
Voil�*, ik heb toch niet gelogen... Het verschil is wel dat de gewone man dan niet den heiligen gaat uithangen bij de Paus (staat daar dan nog een onnozel kruisteken te maken)

Nee erger nog: de gewone man gaat gaan oordelen en veroordelen terwijl niemand kan achterhalen wat hij in zn verleden in grote anonimiteit heeft uitgespookt.

JuBiLaTe 11 oktober 2009 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4383992)
Dus geeft ge de topicstarter gelijk? Ben je dan zelf een leugenaar?

Neen, ik geef de topicstarter geen gelijk. Hij beweert dat enkel onze Vorst ontrouw is, terwijl vele Vlamingen/Belgen dit zijn. Bij onze vorst is het gewoon geweten, de simpele man is hypocriet en houdt het angstvallig verborgen, maar gaat dan wel met het beschuldigende vingertje wijzen.

En nog iets, ik hekel gewoon de manier waarop de topicopstarter zich hier komt aanmelden: als een grote roddelaar.
Want zeg: niemand heeft hier een boodschap aan, echt.

Forumbezoeker 11 oktober 2009 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4383994)
Nee erger nog: de gewone man gaat gaan oordelen en veroordelen terwijl niemand kan achterhalen wat hij in zn verleden in grote anonimiteit heeft uitgespookt.

Vertel... Je maakt me bijzonder nieuwsgierig

JuBiLaTe 11 oktober 2009 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4383999)
Vertel... Je maakt me bijzonder nieuwsgierig

"wat hij heeft uitgespookt" betreft de jan met de pet, niet de Koning, want wat Zijne Majesteit heeft uitgespookt, dat is algemeen geweten, ook door jij, roddelaar.

Forumbezoeker 11 oktober 2009 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4383997)
NEn nog iets, ik hekel gewoon de manier waarop de topicopstarter zich hier komt aanmelden: als een grote roddelaar.

Lap, nu ben ik al een grote roddelaar. Er kunnen gerust nog wat verwijten bij zulle...

Forumbezoeker 11 oktober 2009 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4384002)
"wat hij heeft uitgespookt" betreft de jan met de pet, niet de Koning, want wat Zijne Majesteit heeft uitgespookt, dat is algemeen geweten, ook door jij, roddelaar.

Wel, hij moet er alleszins niet fier op zijn... den schijnheiligaard! Hij zou beter zijn buitenechtelijke dochter erkennen... Eerst gaan neuken op een ander en dan uw verantwoordelijkheid niet opnemen... Dat is pas hypocriet...

Jaani_Dushman 11 oktober 2009 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4383982)

Bepaalde voorgangers van de paus hadden ook een behoorlijk flexibele definitie van het celibaat.

Txiki 11 oktober 2009 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4383997)
Neen, ik geef de topicstarter geen gelijk. Hij beweert dat enkel onze Vorst ontrouw is, terwijl vele Vlamingen/Belgen dit zijn. Bij onze vorst is het gewoon geweten, de simpele man is hypocriet en houdt het angstvallig verborgen, maar gaat dan wel met het beschuldigende vingertje wijzen.

En nog iets, ik hekel gewoon de manier waarop de topicopstarter zich hier komt aanmelden: als een grote roddelaar.

Lul je er maar uit :lol:

JuBiLaTe 11 oktober 2009 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4384014)
Wel, hij moet er alleszins niet fier op zijn... den schijnheiligaard! Hij zou beter zijn buitenechtelijke dochter erkennen... Eerst gaan neuken op een ander en dan uw verantwoordelijkheid niet opnemen... Dat is pas hypocriet...

Hij heeft zn verantwoordelijkheid opgenomen: Hij heeft haar studie's betaald.

En eigenlijk, dit gaat ons allen neit aan. Van nu af aan doe ik niet lmeer mee aan deze onveroorloofde discussie.

JuBiLaTe 11 oktober 2009 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4384017)
Lul je er maar uit :lol:

Ik lul me er niet uit. Wat gij nu zegt?:?

Forumbezoeker 11 oktober 2009 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4384016)
Bepaalde voorgangers van de paus hadden ook een behoorlijk flexibele definitie van het celibaat.

Er was er inderdaad ééntje bij die het niet nauw nam....

Benedict IX (1032-1045).

Hij werd paus door omkoping.
Een van de jongste pausen ooit, hij was tussen de 12 en 20 toen hij op de troon kwam te zitten (onbekend geboortejaar).
Hij was zeer ongeschikt voor de baan als paus.
Benedict IX had seks met mannen, vrouwen en dieren.
Hij deed aan hekserij en satanisme.
De inwoners van Rome kregen zo'n hekel aan hem, dat hij twee keer de stad uit moest vluchten!
Hij verkocht tenslotte zijn pausdom aan Gregorius VI, voor 650 kg goud.
Nadien is hij getrouwd.
Hij kreeg echter spijt, en wilde weer voor de 4e keer paus worden.
Hiervoor stak koning Henry III wijselijk een stokje.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be