![]() |
Waar zijn de zware tegenstanders van zo'n praktijken.
Een week of 2 geleden was het kot hier te klein omdat 4 bezetters zijn gelycht. Die burgemeester werd gelyncht toen ie nog leefde. Kan het nog menselijker? |
Citaat:
|
Citaat:
bron a.u.b. |
Ja da's moord hé , mustapha. Mensen zullen crimineel vervolgd worden. Maar dit item is enkel het nieuws waard om zijn curiosum factor. Het is inderdaad zéér zeldzaam dat dit in een Westerse , weliswaar arme , maatschappij gebeurt. Daarom dat het op't nieuws komt. In Islamistische landen is dit zo systematisch dat het amper nog op't nieuws komt. Want in nieuws zit het woord NIEUW en wat is er nieuw aan een kleinschalige moslimlynchpartij. Jullie zitten daarin zo véél verder als de rest van de wereld ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In ieder geval heb ik minder problemen met het feit dat een corrupte burgemeester door zijn woedende burgers wordt gelyncht dan met machthebbers die hun burgers laten creperen terwijl ze zelf hun zakken vullen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijkt u eerst eens in de spiegel beste Gentenaar. Uw extremistische partij verheerlijkt massa-moordenaars zoals Josef Stalin en Pol Pot. Toon maar eens aan dat mijn bijdragen pure demagogie zijn. In ieder geval weet elke normaal mens wel dat een partij zoals de PVDA kampioen is in "gratuite verdachtmakingen en platvoerse demagogie" dus steek uw hand liefst eerst in eigen boezem aub... |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat hier in Peru om een geïsoleerd incident, om peruanen versus een corrupte andere peruaan. En er was ook een direct verband tussen de gelynchte persoon en de bevolking.... de gelynchte had immers permanent geld verduisterd van zijn mensen, en wat nog meer (beetje zoals Ceaucescu in Roemenië destijds). Dat was ook niet het geval in Irak... Sorry, maar de vergelijking gaat niet op. |
De topictitel had moeten zijn: "Christenen lynchen burgemeester".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet zo erg dat jullie hypocriet zijn, maar de ongelooflijke voorspelbaarheid die daar bovenop komt, dat is er mij soms echt te veel aan. Zucht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga jij anders maar eens rondlopen in de favella's van Rio of in de sloppenwijken van Lima (zoals ik al gedaan heb)... dan kan je eens in levende lijve ervaren hoe men daar toeristen de oren afsnijdt om een oorbel te kunnen pikken. En dan kom je er goed (levend) vanaf. Nooit gehoord van de organenhandel??? De barbaarsheid gaat daar om kleine criminaliteit, niet om een geïnstitutionaliseerd iets, goedgepraat via godsdienst.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be