![]() |
Niemand in België bestrijdt racisme
![]() Citaat:
Vanuit mijn observaties geloof ik dat er in Nederland staatsracisme heerst. Ik denk niet dat het in Belgie veel anders zal zijn. De antiracisme bureau's zijn onderdeel van het staatsracisme en men gaat als slachtoffer daar bij de duivel te biecht. |
Hoe bestrijdt men racisme?
|
Citaat:
Zoals bij AA meetings, moet men eerst erkennen "My name is Belgica and I'm an alcoholic!' Daarom kunnen sommigen mijn theorie niet begrijpen blauw bloed is zwart bloed, want zij ontkennen dat zwarten in sommige zaken wel gelijk kunnen hebben. Intussen ben ik al vele stappen verder en speur naar de oorzaak van racisme. Door te beweren dat er altijd racisme heeft bestaan hoeft men niet te zoeken naar een oplossing. Gewoon de slachtoffers de bek snoeren, de behandeling die ik hier krijg. |
Citaat:
|
Ja, maar hoe bestrijdt men racisme?
|
Citaat:
Of zou het liggen aan het verkeerd gebruik van de term "racist" door mensen die niet meteen in alles hun zin krijgen en daarbovenop klaar staan om anderen aan de kant te zetten? |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aandoenlijk.
|
Citaat:
Vorige week nog hoor ik voor heel tstad gent heel jonge moslima's roepen naar een vlaming het een bleekscheet is en nog wat andere leuke racistische scheldwoordjes maar dan hoor je ze niet,niks aan de hand,geen racisme,kan geen kwaad en dan hoor je mensen als dienen pipo die hier vernoemd is niet laat staan dat centrum van ongelijke kansen en debielen bestrijding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Was deze betoging op een woensdagnamiddag of spijbelden al die schoolkinderen??
|
Citaat:
Zoals al de schoolkindjes die langs de kant staan te zwaaien met vlaggetjes als ons koningshuis eens buiten kom.. Worden die spandoeken gemaakt in de lokalen van pater Leman van het CGKR wanneer ze eventjes geen "racismeklachten" binnenkrijgen misschien? |
Citaat:
|
Denk niet dat racisme te bestrijden is, enkel zorgen dat elke mens een eerlijke kans krijgt is al veel.
|
Citaat:
Racisme is een overdreven bevrijdingsideologie om wit Europa te bevrijden van een zwarte en gekleurde elite, die tevens Europa maakte tot wat het vandaag is, maar een wrede en despotische overheersing vormde. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog nooit een elite dat weten doen, die gaan gewoon door en mekkeren niet. |
Ik wordt elke dag gediscrimineerd door de Marrokanen hier in Mechelen, ik heb echter nog nooit racist beginnen roepen of naar het cgkr gebeld.
Een bende sissy's zijn het man! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be