Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Invulcursus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129643)

Forumbezoeker 12 oktober 2009 21:22

Invulcursus

Ik ben bezig met een cursus op te maken. Het zou een invulcursus moeten zijn. Dat betekent dat de cursisten op bepaalde plaatsen in de cursus ontbrekende woorden of zinnen moeten invullen.

Het moet aan een aantal voorwaarden voldoen:
  • de cursist moet genoeg plaats hebben om het woord in te vullen (een getypt woord neemt veel minder plaats in dan een geschreven woord)de paginering en de lay-out mag niet verschillend zijn van de cursus van de lesgever
  • op de plaats waar de in te vullen tekst moet komen, moet er een lijn verschijnen
Weet er iemand hoe je zoiets kan fixen in Word 2007? Bestaat daar een functie voor?
Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn mocht er iemand mij dat kunnen uitleggen.

Mitgard 12 oktober 2009 21:24

invoegen: tekstvak.

Forumbezoeker 12 oktober 2009 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4386491)
invoegen: tekstvak.

Ik apprecieer jouw voorstel maar vrees dat het niet vlot zal werken.... De cursisten moeten soms eens een woordje invullen, soms een hele zin, soms een opsomming enz...

Dronkoers 12 oktober 2009 21:26

Geef de antwoorden op voorhand? :-)

Jazeker 12 oktober 2009 21:33

Word??? 8O Waarom gebruik je niet meteen AutoCAD voor formulieren? Maak een HTML formulier en laat een scriptje de resultaten bewerken en doorsturen via mail of opslaan op de server.

Forumbezoeker 12 oktober 2009 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4386510)
Word??? 8O Waarom gebruik je niet meteen AutoCAD voor formulieren? Maak een HTML formulier en laat een scriptje de resultaten bewerken en doorsturen via mail of opslaan op de server.

Wat je daar neerpent klinkt als chinees voor mij...:oops:

Flanelcondoom 12 oktober 2009 21:43

Misschien zie ik iets over het hoofd, maar gebruik liggende streepjes voor de _______ waar het in te vullen ______ moet komen.

Heftruck 12 oktober 2009 21:45

Gewoon _____ en witregels gebruiken? Staat links naast de backspace. Of tekstvakken ja.

Heftruck 12 oktober 2009 21:45

Ge zijt me voor.

Raf 12 oktober 2009 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4386513)
Wat je daar neerpent klinkt als chinees voor mij...:oops:

En op politicsinfo konden ze je ook niet verderhelpen? Flopperdeflop!

Andro 12 oktober 2009 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4386557)

:lol:

Forumbezoeker 12 oktober 2009 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4386557)

Van jou moet ik alleszins geen constructieve antwoorden verwachten... Alleen maar de fora zitten afspeuren naar floppy... Dat is het enige wat voor jou telt. Op het andere forum kennen ze jou blijkbaar ook al goed en daar wordt je gemeden als de pest... maar goed ook... want het enige wat jij kan doen is mensen uitdagen
Men schrijft daar het volgende over jou:
Citaat:

Dat is geen pedofiel, dat is een homofiel. Maar ene met serieus wat kosten aan. Ik denk dat als hij inlogt op dat forum, dat hij eerst een bussel pluimen in zijn gat steekt, om dan wat te lopen kakelen als een kip zonder kop. Inconsequent tot en met, hij loopt maar wat uit zijn nek te lullen. Maar pas op: wijs hem daar niet op, op inconsistenties in zijn betoog. Als je dat doet, heb je je verbanningsvonnis ondertekend. Dan trekt hij zijn pluimen uit zijn gat en doet hij zijn lederhosen aan. Dan begint hij je te stalken en provoceren tot je zelf te heftig reageert en...BENG !!! een ban.

Dan is het tijd om alle registers open te trekken: een jannette-pruik op zijn kop, een hele struisvogel in zijn gat(ipv alleen de pluimen), zijn rugzakske met boterhamdoos en doremi op de rug. En dan staan dansen en cheeren rond het forumgraf van de verbannen persoon. Liefst met Andro.

En hij is er nog fier op ook. Dus ja: hij zit tegenwoordig d�*�*r en ik hoop dat hij daar blijft ook.
Ik had het echt niet beter kunnen omschrijven...
Hier de grote meneer komen uithangen, terwijl je op dat ander forum geband bent. Daar kom je dan terug onder een andere nickname. En hier maar fulmineren tegen mensen die eigenlijk niks misdaan hebben

Eigenlijk had ik van jou als ambtenaarke wel verwacht dat je een antwoord zou weten op mijn vraag... Zelfs dat weet je niet....
Waarschijnlijk zit je zo aan één of ander zielig loket... Als er dan een brave burger langs komt, hem een beetje kloten en allerlei dwaze dingen vragen... DAT is jouw stijl

Andro 12 oktober 2009 22:10

Doei!

Forumbezoeker 12 oktober 2009 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4386597)
Doei!

*knip*

Flanelcondoom 12 oktober 2009 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4386605)
*knip*

Jij was gepest door allochtonen en nu heb jij voor het leven een litteken.

Forumbezoeker 12 oktober 2009 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4386607)
Jij was gepest door allochtonen en nu heb jij voor het leven een litteken.

*knip*

Flanelcondoom 12 oktober 2009 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4386616)
*knip*

Ze hebben een sigaretje onder je oog uitgedoofd. Moest je daarna lang wenen?

Forumbezoeker 12 oktober 2009 22:16

*knip*

Raf 12 oktober 2009 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forumbezoeker (Bericht 4386583)
Men schrijft daar het volgende over jou:

En die "men" is toch wel toevallig floppy zeker. Jij zelf dus. :lol:

Forumbezoeker 12 oktober 2009 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4386623)
En die "men" is toch wel toevallig floppy zeker. Jij zelf dus. :lol:

Leer lezen, stukske onnozelaar... Floppy komt hier al lang niet meer op dit forum
Voor de 100.000 keer, ik ben floppy niet...
Lezen kunt ge dus ook al niet... had niet anders verwacht van dat zielig stuk ambe(tant)tenaar

Ge zoudt beter met uw kleren aan op dit forum verschijnen ipv met uw blote kont te staan zwieren

Moet gij niet in US zitten om uw soortgenootjes te gaan verdedigen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be