Forumbezoeker |
12 oktober 2009 22:07 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
(Bericht 4386557)
En op politicsinfo konden ze je ook niet verderhelpen? Flopperdeflop!
|
Van jou moet ik alleszins geen constructieve antwoorden verwachten... Alleen maar de fora zitten afspeuren naar floppy... Dat is het enige wat voor jou telt. Op het andere forum kennen ze jou blijkbaar ook al goed en daar wordt je gemeden als de pest... maar goed ook... want het enige wat jij kan doen is mensen uitdagen
Men schrijft daar het volgende over jou:
Citaat:
Dat is geen pedofiel, dat is een homofiel. Maar ene met serieus wat kosten aan. Ik denk dat als hij inlogt op dat forum, dat hij eerst een bussel pluimen in zijn gat steekt, om dan wat te lopen kakelen als een kip zonder kop. Inconsequent tot en met, hij loopt maar wat uit zijn nek te lullen. Maar pas op: wijs hem daar niet op, op inconsistenties in zijn betoog. Als je dat doet, heb je je verbanningsvonnis ondertekend. Dan trekt hij zijn pluimen uit zijn gat en doet hij zijn lederhosen aan. Dan begint hij je te stalken en provoceren tot je zelf te heftig reageert en...BENG !!! een ban.
Dan is het tijd om alle registers open te trekken: een jannette-pruik op zijn kop, een hele struisvogel in zijn gat(ipv alleen de pluimen), zijn rugzakske met boterhamdoos en doremi op de rug. En dan staan dansen en cheeren rond het forumgraf van de verbannen persoon. Liefst met Andro.
En hij is er nog fier op ook. Dus ja: hij zit tegenwoordig d�*�*r en ik hoop dat hij daar blijft ook.
|
Ik had het echt niet beter kunnen omschrijven...
Hier de grote meneer komen uithangen, terwijl je op dat ander forum geband bent. Daar kom je dan terug onder een andere nickname. En hier maar fulmineren tegen mensen die eigenlijk niks misdaan hebben
Eigenlijk had ik van jou als ambtenaarke wel verwacht dat je een antwoord zou weten op mijn vraag... Zelfs dat weet je niet....
Waarschijnlijk zit je zo aan één of ander zielig loket... Als er dan een brave burger langs komt, hem een beetje kloten en allerlei dwaze dingen vragen... DAT is jouw stijl
|