![]() |
Frank Vandenbroucke overleden....
http://www.sporza.be/cm/sporza/wielr...ucke_gestorven
Frank Vandenbroucke is op 34-jarige leeftijd overleden. Hij is tijdens zijn vakantie in Senegal bezweken aan de gevolgen van een longembolie. Dat meldt de RTBF. |
Lap,had het niet gezien jij al een topic over geopend had,dzju.
Mods moeten het maar oplossen. |
Citaat:
Maar ik was het eerst :lol::lol: |
Toen ik dat gisteren hoorde dacht ik effekens dat het de andere VDB was... dat de SP.a heisa hem te veel geworden was... maar toen werd gauw verduidelijkt dat het om de coureur ging. Nog mensen dat idee gehad?
|
Citaat:
|
VDB: drank, drugs en doping. De meest overroepen renner tot op heden in de Belgische wielersport. Daarbuiten was hij wel meer dan ok. Moge hij in vrede rusten!
|
't is inderdaad misschien cru om te stellen, maar diens dood komt niet echt volledig als een donderslag bij heldere hemel... gelijk die kerel met zijn carriere en gezondheid (zowel fysiek als mentaal) gespeeld heeft, was een voortijdig einde te verwachten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daar is hij bijna heilig verklaard. En de media zou weer aan roddelen zijn.... Dus als je jouw eigen vrouw af en toe aframmelt word je heilig. Ik heb het wel echt te doen met Nico Mattan. De Franse krant L'Equipe meldt intussen dat de middelen Stilnoct (slaapmiddel), Xanax (angstremmer) en insuline werden teruggevonden in zijn kamer. |
Iemand die goed (ahum) velo kon rijden, is gestorven in het buitenland.
Wat de neukerij (vertaling van fuck) heeft dit met binnenlandse pollentiek te maken?? |
Citaat:
belangentegenstellingen van groepen en individuen tot hun recht komen. Het zit er ook dik in dat die "keunerij" hem wel het leven heeft gekost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit varkentje zal nog een staartje krijgen lijkt me. |
Citaat:
Zelfmoord, nadat hij eerst nog een Senegalese negerin gevogeld had. |
Citaat:
|
Citaat:
Kan ook een hartstilstand zijn he. Hoe men op die embolie is gekomen? Geen idee. Dat kan je zelfs NIET zien... dus. Braken en flauw vallen > stikken in eigen braaxxxx, je weet wel. Kan ook. En dat is makkelijker te bewijzen. Het kan ook gebeurd zijn vlak na (of tijdens) de werken met die madam. Zou niet de eerste keer zijn. |
Nu hoor je enkel nog goede dingen over hem in de media, niets dan goed over de doden.
|
Ja idd .
Daarvoor schoten ze hem af bij het minste . Nu hij dood is , is er niks anders dan lof over mensen die het spelletje vroeger hebben meegespeeld . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be