![]() |
Akkoord over begroting
|
Het komt er dus gewoon op neer dat we voor diesel, sigaretten en drank weer uitstapjes naar Luxemburg zullen maken.
Een goede zaak voor de Luxemburgse economie, minder goed voor de Belgische. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De PS heeft gewonnen ;)
En Ecolo heeft gewonnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen er is zoveel tijdverlies ! Ik weet niet of ge laatst die documentaire over Venezuela (het item over de benzinesmokkel aan de Columbiaans/Venezolaanse grens) gezien hebt. We zouden iets dergelijks kunnen realizeren door de uitkeringen voor vreemdelingen af te schaffen en diegenen die iets willen doen voor de kost aan het werk te zetten om diesel en benzine vanuit Luxemburg te smokkelen middels fietsen, muildieren en andere ezels... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil u graag gelijk geven. |
Citaat:
Politiek is vooruitzien.... tot aan de volgende verkiezingen ;) En het nadeel van een democratie zijn juist die verkiezingen. Vooral omdat de politici daar veel te veel mee bezig zijn. |
Iets meer over dat verhoogde loon voor verpleegkundigen, iemand? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Proficiat Ps, blijven trekken aan de uier, zitten blijkbaar nog enkele druppels in :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik gaf hem graag gelijk. (hij droeg ook een nieuwe bril ;) ) En in plaats van 3,3 miljard halen ze nu 3,8. Ook dankzij de banken en de energie sector. En nu maar hopen dat we dat niet gaan voelen aan onze energiefacturen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be