Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Helmut Lotti schoffeert rioolpers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129678)

Descartes Jr 13 oktober 2009 14:45

Helmut Lotti schoffeert rioolpers

Helmut ontliet zich in harde taal
bij Phara tegen Dag Allemaal.
Net zoals Van Tilt
wordt hij hiervan wild
en opent de strijd, desnoods naakt en kaal.

Dag Allemaal, Blik, Story, Het Laatste Nieuws ... : allemaal den boom in !

Xenophon 13 oktober 2009 14:46

De link werkt niet

Derk de Tweede 13 oktober 2009 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4387759)
De link werkt niet

Meest waarschijnlijke oorzaken:
- U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
- Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.
- U bent een fan Ittol Tumleh.

Descartes Jr 13 oktober 2009 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4387759)
De link werkt niet

deze wel

Xenophon 13 oktober 2009 16:27

Is dat zijn moeder met hem op die foto? Ze mag van mij wel een BH beginnen dragen.

:shrug:

Descartes Jr 13 oktober 2009 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4387942)
Is dat zijn moeder met hem op die foto? Ze mag van mij wel een BH beginnen dragen.

Lap, we hebben hier al een journalist van Dag Allemaal ontmaskerd. :roll::roll::roll:

Xenophon 13 oktober 2009 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4387962)
Lap, we hebben hier al een journalist van Dag Allemaal ontmaskerd. :roll::roll::roll:

:cheer: Riooljournalistiek! :cheer:

webzwerver 13 oktober 2009 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4387942)

:shrug:

Ja zeg ! Daar moet je dan zo bekend voor geworden zijn, met zo een ouwe toverheks vrijen :lol: Straks struikelt ze over haar hangtieten !
Hé Helmut, ouwe kletskop, als dat gebeurt, laat ze dan liggen, je kan ze nog gebruiken als dweil .

manta 13 oktober 2009 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4387754)
Helmut ontliet zich in harde taal
bij Phara tegen Dag Allemaal.
Net zoals Van Tilt
wordt hij hiervan wild
en opent de strijd, desnoods naakt en kaal.

Dag Allemaal, Blik, Story, Het Laatste Nieuws ... : allemaal den boom in !

Helmutt wie ??? 8O

Hmmm , zegt me ni veel , effe denken zenne ... :-(

Haaa ja , wacht is , da's toch dien ene hé , vanuit de boekjes gelijk Dag Allemaal en zo , jajaja , daar ken ik die van , bekend geworden dank zij de boekjes ...
Just nu weet ik het weer ...:-D
Gelukkig dat ze der nog over geschreven hebben of niemand had er een plaatje van gekocht ... ;-)

kiko 13 oktober 2009 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4388131)
Helmutt wie ??? 8O

Hmmm , zegt me ni veel , effe denken zenne ... :-(

Haaa ja , wacht is , da's toch dien ene hé , vanuit de boekjes gelijk Dag Allemaal en zo , jajaja , daar ken ik die van , bekend geworden dank zij de boekjes ...
Just nu weet ik het weer ...:-D
Gelukkig dat ze der nog over geschreven hebben of niemand had er een plaatje van gekocht ... ;-)

Ik heb een dikke pokkehekel aan Lotti en zijn zeemzoeterige muziek, maar beweren dat Dag Allemaal en Co Lotti groot gemaakt hebben, is er echt zwaar over.

webzwerver 13 oktober 2009 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4388147)
Ik heb een dikke pokkehekel aan Lotti en zijn zeemzoeterige muziek, maar beweren dat Dag Allemaal en Co Lotti groot gemaakt hebben, is er echt zwaar over.

Als ze nooit niks over je schrijven werkt wel tegen om een beetje bekend te geraken anders, en is ook niet zo goed voor de verkoop van je muziek...Doodzwijgen noemt men dat.

kiko 14 oktober 2009 06:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver (Bericht 4388798)
Als ze nooit niks over je schrijven werkt wel tegen om een beetje bekend te geraken anders, en is ook niet zo goed voor de verkoop van je muziek...Doodzwijgen noemt men dat.

Ik vermoed dat je met "ze" de media bedoelt. Zo ja, heb je gelijk, als artiest moet je de media toch op zijn minst gedeeltelijk achter je hebben, wil je wat succes hebben.

"Ze" is echter veel meer dan een veredeld roddelblad als Dag Allemaal.

Descartes Jr 14 oktober 2009 06:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver (Bericht 4388798)

ik heb echt geen "boekskes" nodig om een nummer goed te vinden. Ik vraag me trouwens af wat dergelijke boekskes dezer dagen al zouden geschreven hebben over verstandelijk ontwikkelde zangers als Paolo Nutini ...

Kay_ 14 oktober 2009 07:52

Hij heeft gelijk, mijn schoonouders hebben ook van die boekjes wat daar allemaal instaat en hoe die mannen hun 'bronnen' gebruiken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be