![]() |
Helmut Lotti schoffeert rioolpers
Helmut ontliet zich in harde taal
bij Phara tegen Dag Allemaal. Net zoals Van Tilt wordt hij hiervan wild en opent de strijd, desnoods naakt en kaal. ![]() Dag Allemaal, Blik, Story, Het Laatste Nieuws ... : allemaal den boom in ! |
De link werkt niet
|
Citaat:
Meest waarschijnlijke oorzaken: - U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt. - Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd. - U bent een fan Ittol Tumleh. |
Citaat:
|
Is dat zijn moeder met hem op die foto? Ze mag van mij wel een BH beginnen dragen.
:shrug: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hé Helmut, ouwe kletskop, als dat gebeurt, laat ze dan liggen, je kan ze nog gebruiken als dweil . |
Citaat:
Hmmm , zegt me ni veel , effe denken zenne ... :-( Haaa ja , wacht is , da's toch dien ene hé , vanuit de boekjes gelijk Dag Allemaal en zo , jajaja , daar ken ik die van , bekend geworden dank zij de boekjes ... Just nu weet ik het weer ...:-D Gelukkig dat ze der nog over geschreven hebben of niemand had er een plaatje van gekocht ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ze" is echter veel meer dan een veredeld roddelblad als Dag Allemaal. |
Citaat:
|
Hij heeft gelijk, mijn schoonouders hebben ook van die boekjes wat daar allemaal instaat en hoe die mannen hun 'bronnen' gebruiken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be