![]() |
Citaat:
Het gaat om een gewelddadige dief genaamd Mohamed. (tiens, tiens) Na 2,5 jaar wordt hij vrij licht gestraft, ondanks zijn onmiddelijke aanhouding na de feiten. Hij heeft dus 2,5 jaar vrij rondgelopen. En zelfs bij het eindelijk uitspreken van deze lichte straf kan de gewelddadige dief Mohamed gewoon weglopen. Een symbolisch voorbeeld van wat in ons land gebeurt en waar de autochtone bevolking meer dan genoeg van heeft. Maar ja, de politiekers en hun eigen benoemde rechters zijn te druk bezig met het muilkorven van de mensen die dat soort zaken laken. :x |
Wat ik vooral niet begrijp, is dat Franstalige Brusselaars ook voor het Blok stemmen. En aan die verraders zou ik willen zeggen dat ze echte lullen zijn. Ze zijn Franstalig en stemmen dus voor een Vlaamse partij, wat al een schande is.
|
Citaat:
Wat is dat nu voor een belachelijke opmerking !! Ge stemt toch voor wie dat ge wilt , zeker ! Dat is juist democratie |
Waarom heeft het belang dat hij Mohammed (tiens, tiens) noemde was? Een autochtone crimineel kan ook de benen nemen als er te weinig personeel is...
Niks belang dus, dat zulke dingen gebeuren is de schuld van de politiediensten en van de ministers van binnenl. zaken en justitie dus. Zij moeten zorgen voor voldoende personeel. Buiten paars zijn er nog andere partijen dan het Vlaams Blok! Iedereen stelt het hier altijd voor als: 'ben je tegen de huidige regering, moet je blok stemmen.' Dit klopt gewoonweg niet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom er mensen voor het Blok stemmen????
Omdat ze onmondig, onnozel en onvolwassen zijn....+ :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elk detail in dit symbolisch verhaal heeft belang : Dat een crimineel zoveel jaar vrij rondloopt. Dat hij daarna zo lichtjes gestraft wordt. Dat hij toch nog de benen kan nemen. Dat het weer eens om "een Mohamed" gaat (ja hoor, de studie van Monique Van San was pertinent! ) Citaat:
Heb je andere alternatieven? |
Citaat:
|
Citaat:
Dram maar lekker door franskiljon. Bestempel de franstalige Brusselaars die Blok stemmen als incivieken, steek ze in de kooi van de zoo, scheer hun haar af en tatoëeer een hakenkruis op hun hoofd. :roll: |
Citaat:
Sommige mensen trekken hier nogal snel irrelevante conclusies! |
Citaat:
|
Citaat:
U bent Vlaming en u stemt voor een Vlaamse partij, ja? Logisch dan dat de Franstaligen voor Franstalige partijen stemmen. Volg de logica. |
Citaat:
Denk je nu echt dat alle 800.000 kiezers van het vlaams blok "idioten", "debielen", "onnozelaars", "kinderen", etc... zijn. Het onderschatten van een tegenpartij (en voor sommigen zelfs vijand) is 1 van de grootste fouten die men kan maken. |
Dit vroeg mijn voormalige lokale Voorzitter ook.
Ik zei hem dat ik op het Vlaams Blok stemde, vanwege de problemen met de ma****en( niet hetzelfde als geïntegreerde allochtonen). Deze liet mij verstaat dat 8/10 leden op de partij stemt, vanwege het migrantenprobleem( hun aanwezigheid is voor veel leden al een probleem ). |
Mieke je bent een verwerpelijke raciste.
Door het zinnetje : "Vlamingen zijn geen ras" bevestig je dat je in de rassentheorie gelooft. En weet ge dan niet dat het verboden is om nog maar te denken dat er zo iets zou bestaan als rassen ? Je had moeten schrijven Vlamingen zijn geen zogenaamd ras. Dat was correct geweest. Allez ge komt er vanaf met een waarschuwing voor deze keer, maar zie dat ik U niet meer betrap op het verkondigen dat er rassen bestaan. Er bestaan alleen mensen. |
''Vlamingen zijn geen ras, Vlamingen zijn een verbasterd ras''. :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be