Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Bravo voor de N-SA! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129766)

Renesse 15 oktober 2009 13:02

Bravo voor de N-SA!

Ze komen op TV :cheer:

Ongetwijfeld een mijlpaal in de naambekendheid van dit klein-rechts groepje, dat vanavond in Koppen mag reclame maken.

http://www.een.be/programmas/koppen/koppen-deze-week

Wellicht is de Revolutie voor binnenkort, want na vanavond zullen alle omaatjes en opaatjes of anderen zonder haar opeens niet meer VB maar N-SA stemmen.

Flanelcondoom 15 oktober 2009 13:04

Moet jij niet produceren zodat jij na 17.00 kunt consumeren, rationele consument?

Txiki 15 oktober 2009 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4391548)
Ze komen op TV :cheer:

Ongetwijfeld een mijlpaal in de naambekendheid van dit klein-rechts groepje, dat vanavond in Koppen mag reclame maken.

http://www.een.be/programmas/koppen/koppen-deze-week

Wellicht is de Revolutie voor binnenkort, want na vanavond zullen alle omaatjes en opaatjes of anderen zonder haar opeens niet meer VB maar N-SA stemmen.

Spijtig dat ik het niet kan zien.

Herr Oberst 15 oktober 2009 13:14

Berichtgeving op de VRT: "extreemrechts komt ongestoord bijeen in ons land".

:-o

Flanelcondoom 15 oktober 2009 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 4391562)

Waarbij de Humolezer die op de zetel zit te cocoonen met de kids opgejut geraakt en al zwaaiend met zijn vuist gaat vertellen aan de kids dat ze zulke dingen eens zouden moeten verbieden.

KaliYuga 15 oktober 2009 13:17

Proficiat! Een nieuw doelwit voor de links-liberale mainstream!

Renesse 15 oktober 2009 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4391550)
Moet jij niet produceren zodat jij na 17.00 kunt consumeren, rationele consument?

Oh ja, pardon. Ik ga direct terug aan de slag.

Renesse 15 oktober 2009 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KaliYuga (Bericht 4391566)
Proficiat! Een nieuw doelwit voor de links-liberale mainstream!

Eindelijk! Ik begon dat gezaag over het Vlaams Belang al beu te worden. Dit is eens wat anders.

Flanelcondoom 15 oktober 2009 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4391860)
Oh ja, pardon. Ik ga direct terug aan de slag.

Het is 17.04. Consumptietijd. Zijn de goederen reeds aangeschaft?

Metternich 15 oktober 2009 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 4391562)

En straks zullen meerdere radicaal-rechtse figuren samenkomen in mijn living. Dit om zich te versterken (chips eten) en zich te informeren (tv kijken). Zou de politie binnenvallen?

Another Jack 15 oktober 2009 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4391895)
En straks zullen meerdere radicaal-rechtse figuren samenkomen in mijn living. Dit om zich te versterken (chips eten) en zich te informeren (tv kijken). Zou de politie binnenvallen?

Als u ze uitgenodigd hebt, ongetwijfeld.
Ze zullen ongetwijfeld veel alcohol en makakkenverhalen meebrengen, kwestie van de stemming er meteen in te brengen.

Hertog van Gelre 15 oktober 2009 16:21

Dan zien we eindelijk de gezichten bij alle namen. Dan zien we Nestor en Felicien en N-SA en misschien wel Max en Guderian en H. Guderian en...en... ?

Jazeker 15 oktober 2009 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4391554)
Spijtig dat ik het niet kan zien.

Kan je dat erna niet bekijken op deredactie.be?

Tamam 15 oktober 2009 17:31

ik vind dat ze meer in beeld moeten komen, meer microfoons onder hun neuzen geschoven moeten krijgen, etc.

allesbehalve repressie! het volk houdt van brood en spelen.. en leedvermaak der narren. houzee NSA! Europa blank!

Bhairav 15 oktober 2009 17:36

Wat betekent "blank" eigenlijk tegenwoordig? Niet-moslim en geintegreerd, afgezien van welke huidskleur dan ook? Is dat de nieuwe betekenis?

gertjan22 15 oktober 2009 17:51

Op 15/10/2009 bij "Koppen" op EEN:

" Extreem-radicaal rechtse jongerengroepering N-SA komt bijeen in Vlaanderen. Hitler-aanbidding, jodenhaat, blank europa en vlaamse kinderen en gezinnen zijn hun motto.De Islam moet vernietigd worden , de Joden vervolgd, de homo's in verplichte klinieken voor hersenoperatie's...

Mijn bloeddruk stijgt als ik deze figuranten van het N-SA bezig zie: met hun visie kan er maar 1 uitkomst zijn: wereldoorlog 3!

Ik heb er geen woorden voor. Wie heeft hen opgevoed? waarom kunnen jongeren zo een haat creeren? Uit studies blijkt wel dat N-SA leden een IQ hebben van minder dan 50, meestal uit de lagere klassen van de bevolking.Daarom is hun visie zo kort, hun denkvermogen is veel te klein.

Een soort virus wat in hun zit, of worden ze gehersenspoelt door extreem radicaal rechts?

Tamam 15 oktober 2009 18:00

het NSA is overduidelijk extreem-rechts..

maar vindt allesbehalve dat de islam vernietigd moet worden.

en homo's in klinieken? nergens iets over gehoord tot nu toe... zentropa bv. heeft sommige stukken over eco-fascisme, maar het NSA is gewoon conservatief op dat vlak lijkt me.

sorry maar als je iets hebt tegen een organisatie ga af op de feiten maar ga niet in op stereotypering.. je heeft hen enkel krediet hierdoor..

Hansemansje 15 oktober 2009 18:04

Als ik jouw post hier nu even overlees ben ik ook niet echt geneigd om jouw IQ hoger dan 50 in te schatten.

roger verhiest 15 oktober 2009 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 (Bericht 4392177)
Op 15/10/2009 bij "Koppen" op EEN:

" Extreem-radicaal rechtse jongerengroepering N-SA komt bijeen in Vlaanderen. Hitler-aanbidding, jodenhaat, blank europa en vlaamse kinderen en gezinnen zijn hun motto.De Islam moet vernietigd worden , de Joden vervolgd, de homo's in verplichte klinieken voor hersenoperatie's...

Mijn bloeddruk stijgt als ik deze figuranten van het N-SA bezig zie: met hun visie kan er maar 1 uitkomst zijn: wereldoorlog 3!

Ik heb er geen woorden voor. Wie heeft hen opgevoed? waarom kunnen jongeren zo een haat creeren? Uit studies blijkt wel dat N-SA leden een IQ hebben van minder dan 50, meestal uit de lagere klassen van de bevolking.Daarom is hun visie zo kort, hun denkvermogen is veel te klein.

Een soort virus wat in hun zit, of worden ze gehersenspoelt door extreem radicaal rechts?

Ze kennen hun geschiedenis niet : ze weten niet meer wat er met de SA gebeurde toen de Nazi's aan de macht kwamen.

Henri1 15 oktober 2009 18:33

Alsof de vlaming op deze kakkers zit te wachten.
Zo zijn er 13 in een dozijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be