![]() |
Gewelddadige private milities in Vlaanderen !!
Volgend gazettenbericht verontrust mij.
link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20091015_067 of ook: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...um-bouwt.dhtml titel: Vandalen richten ravage aan bij Gents bouwbedrijf maar die titel is misleidend !! want een stukje tekst: Citaat:
Citaat:
Ten eerste, is dit een zware provokasie naar de regering, het gerecht en de polisie. Eigenlijk naar onze 'maatschappij'. Ten tweede, is dit een zware provokasie naar ekstreem rechts. Om nu nog 'in de gazet te kunnen komen' moet ge even zwaar (of nog zwaarder) uit de hoek komen. Die daders moeten absoluut zo vlug als mogelijk opgepakt en veroordeeld worden, niet voor gewoon vandalisme, maar wel degelijk voor iets van staatsgevaarlijke of maatschappij-ontwrichtende misdrijven. |
ANgsthaas.
|
Citaat:
Daarbij staat in mijn mail niet dat ik bang ben, wel verontrust. O.a. omdat "er meer zotten los rondlopen, dan dat er vastzitten", diksit die kommissaris van de dienst van de verdwenen en verlopen gelopen kindjes, in het nieuwsblad van een paar jaar geleden. |
hopla, in een andere toppic wordt er dan beweerd dat "links" in de gaten houden niet nodig is, ...
blijkbaar doen ze inderdaad wel wat meer dan gewoon derby pils zuipen en uit de werken van hun grote voorbeelden citeren... De staatssicherheit doet er goed aan om zeker het volgende concert van uiterst rechts goed in de gaten te houden ... |
Citaat:
|
Citaat:
Bwa, dat viel eigenlijk wel mee ... zo 10 doden of zoiets in één klap toen in Aalst .. of dat bommeke van de ccc aan ik geloof de kredietbank ... de gazetten moesten geen prutsnieuws zoeken om de eerste bladzijde vol te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als de uitvoerende macht (regering) op die wijze gehinderd wordt om een gebouw op te trekken, ter uitvoering van een wet (de wet op de vreemdelingen ...), verhindering door middel van een dergelijk misdrijf waarbij polisie en gerecht een neus gezet worden (jullie zijn onbekwaam, wij durven zoiets want we rekenen op onstrafbaarheid ...), ja, dan vind ik dit een probleem voor onze samenleving. Een paar onnozelaars die banden van jeeps kapot steken, omdat ze niet akkoord zijn dat jeeps mogen gebruikt worden door gewone mensen, ... dat is laf vandalisme. Maar met twintig gemaskerde mannen de zetel van een bedrijf binnenvallen en de boel dermate kapot kloppen, dat is regelrechte politieke intimidasie. (wat een verschil met de plastieken biggenklootjes die gaia - vrank en vrij - deponeerde bij den boerenbond ...) |
Citaat:
|
Citaat:
Moest dit stukje gaan over iets zoals het VMO, zou u heel anders reageren. |
Extreem links tuig is veel erger dan eender welke rechts verstandige mens.
|
Citaat:
|
Tuig is tuig, of ze zichzelf nu "links" of "rechts" noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar extremisten zullen zich niet snel "centrum" noemen, ze zoeken meestal de uitersten op. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be