Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   microfoon (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129818)

driewerf 15 oktober 2009 21:35

microfoon

Extreem rechts moet eens dringend leren wat juist de bedoeling van een microfoon is. Echt.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek

Johan Bollen 16 oktober 2009 01:44

Als ik het goed begrepen heb wil het NSA een blank Europa vrij van Islam en Joden. Met zo'n onrealistische doelstellingen gaan ze niet veel verder geraken dat wat fuifjes denk ik. In tegenstelling tot de reportagemakers zie ik geen probleem met een stikker als 'Het is fijn om blank te zijn', alhoewel ik er mezelf niet mee zie rond lopen omdat ik huidskleur irrelevant vind. 'I'm proud to be black' of 'Inuits aan de macht' is mischien meer aanvaard maar uiteindelijk juist hetzelfde qua inhoud. Voor 'blank' opkomen is 'vies' blijkbaar.

Het was een tendensieuze reportage alles bij elkaar. De muziekkeuze van de VRT alleen al. Het verwondert me niet waarom de reporter meende te moeten zeggen 'een cameraploeg wordt hier niet graag gezien'.

Ook. Weinig volk. Gezapig. Niet direct iets om wakker van te liggen. Volgende fuif in Brazilië zou ik zeggen.

P.S. de microfoon leek enigszins op een shure SM58, een goede dynamische microfoon die je dicht bij je mond houd best. Roepers iets meer afstand nemen of amplificatie aanpassen. Om daar nu een punt van te maken:roll:

Johan Bollen 16 oktober 2009 01:59

O, het is hier K&K merk ik. sorry voor de discussie te pogen stimuleren dan;-)

Dronkoers 16 oktober 2009 05:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4393260)
O, het is hier K&K merk ik. sorry voor de discussie te pogen stimuleren dan;-)

Ah, net op tijd eh makker :mrgreen:

lantjes 16 oktober 2009 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4393250)
Als ik het goed begrepen heb wil het NSA een blank Europa vrij van Islam en Joden. Met zo'n onrealistische doelstellingen gaan ze niet veel verder geraken dat wat fuifjes denk ik. In tegenstelling tot de reportagemakers zie ik geen probleem met een stikker als 'Het is fijn om blank te zijn', alhoewel ik er mezelf niet mee zie rond lopen omdat ik huidskleur irrelevant vind. 'I'm proud to be black' of 'Inuits aan de macht' is mischien meer aanvaard maar uiteindelijk juist hetzelfde qua inhoud. Voor 'blank' opkomen is 'vies' blijkbaar.

Het was een tendensieuze reportage alles bij elkaar. De muziekkeuze van de VRT alleen al. Het verwondert me niet waarom de reporter meende te moeten zeggen 'een cameraploeg wordt hier niet graag gezien'.

Ook. Weinig volk. Gezapig. Niet direct iets om wakker van te liggen. Volgende fuif in Brazilië zou ik zeggen.

P.S. de microfoon leek enigszins op een shure SM58, een goede dynamische microfoon die je dicht bij je mond houd best. Roepers iets meer afstand nemen of amplificatie aanpassen. Om daar nu een punt van te maken:roll:

Mijn broer zijn kindjes kregen op de markt in Aalst jaren geleden een roze , gasgevulde ballon met de tekst "Het is fijn homo te zijn" (dat zal wel mogen...) Maar, ze waren dat ding al snel beu waardoor hij, mijn broer dus, nog enkele uren door 't stad heeft mogen paraderen met de twee ballonnen in de hand, een hoofd waarschijnlijk roder was dan de ondingen in kwestie.... :rofl:

driewerf 16 oktober 2009 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4393559)
Mijn broer zijn kindjes kregen op de markt in Aalst jaren geleden een roze , gasgevulde ballon met de tekst "Het is fijn homo te zijn" (dat zal wel mogen...) Maar, ze waren dat ding al snel beu waardoor hij, mijn broer dus, nog enkele uren door 't stad heeft mogen paraderen met de twee ballonnen in de hand, een hoofd waarschijnlijk roder was dan de ondingen in kwestie.... :rofl:

De ballonnenman was toch halfnaakt, en met pluimen in zijn gat?

lomeanor 16 oktober 2009 10:48

:cheer: tetten

lantjes 16 oktober 2009 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4393585)

Niet overdrijven hé,8O
Dat zou, in dat geval, nogal eens een voorbeeld geweest zijn voor zijn kindjes...8O

bgf324 16 oktober 2009 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 4393631)

mel :cheer:

globalmedia 16 oktober 2009 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4393250)

doordat de reacties van de geinterviewden iets te politiek correct overkwamen heeft men er dan maar een sluipend dreigend stijlsfeertje in de montage gestopt om het wat sensationeler te laten overkomen..
mager beeldvulsel deze reportage,op naar de volgende:-D

abou Anis 16 oktober 2009 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4393585)

Van de Veire?

Johan Bollen 16 oktober 2009 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 4393631)

Daar is ie weer. D'r forumt hier ook een voetenmaniak rond begin ik te beseffen. Familie?

Johan Bollen 16 oktober 2009 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4393317)
Ah, net op tijd eh makker :mrgreen:

Ik zou me een virtuele hond aanschaffen voor mijn territorium helpen af te bakenen.

smile en peace en dergelijke.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be