Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   2 Bedrijven van prins Laurent in problemen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129868)

daiwa 17 oktober 2009 23:42

2 Bedrijven van prins Laurent in problemen

Dat twee van zijn bedrijven in financiele moeilijkheden zitten heb ik geen probleem mee.
Waar ik wél een probleem mee heb is dat die kerel naast de inkomsten van zijn 3 vastgoedbedrijven ook nog een riant leefloon ontvangt van de staat.

Zijn er hier op het forum nog leefloontrekkers die van dezelfde gunstmaatregel mogen genieten?

Henri1 18 oktober 2009 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 4396079)
Dat twee van zijn bedrijven in financiele moeilijkheden zitten heb ik geen probleem mee.
Waar ik wél een probleem mee heb is dat die kerel naast de inkomsten van zijn 3 vastgoedbedrijven ook nog een riant leefloon ontvangt van de staat.

Zijn er hier op het forum nog leefloontrekkers die van dezelfde gunstmaatregel mogen genieten?

Allemaal de fout van de Walen en de Moslims.

Marlboro 18 oktober 2009 01:36

Ach,we gaa gewoon mee z'n allen wat mee betalen om de prins wat meer pree te hebbe,die arme vent (mee z'n ferrari) toch,waarom niet,alleeja jong,diene mens werkt kweetnie hoe hard,zijn kinderen moeten zeker nederlands leren/kunnen(roffllll) enz....

Svennies 18 oktober 2009 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 4396179)
Ach,we gaa gewoon mee z'n allen wat mee betalen om de prins wat meer pree te hebbe,die arme vent (mee z'n ferrari) toch,waarom niet,alleeja jong,diene mens werkt kweetnie hoe hard,zijn kinderen moeten zeker nederlands leren/kunnen(roffllll) enz....

Ja, desnoods leent de regering maar een paar miljoentjes méér,op dat klein beetje komt het er nu niet meer op aan....

Als ze voor de suez zo'n 500 miloen extra mogen lenen kunnen ze voor de lorre er wel 5 miljoen bij doen zodat die mens ook iets op zijn boterham kan smeren....:roll:

Marlboro 18 oktober 2009 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 4396182)
Ja, desnoods leent de regering maar een paar miljoentjes méér,op dat klein beetje komt het er nu niet meer op aan....

Als ze voor de suez zo'n 500 miloen extra mogen lenen kunnen ze voor de lorre er wel 5 miljoen bij doen zodat die mens ook iets op zijn boterham kan smeren....:roll:

De man doet wel onder toch.De albert mee al z'n jachten op ons kosten,daar kan den laurent niet tegen op,z'n ferrari is mooi maar een jacht is nog va veel grotere waarde.

Dusja,hij zal wel met ons geld die hij nog wel extra zal krijgen ook een bootje kopen.

Weg met dat koningshuis alsook wetende deze altijd pro wallonie zijn geweest.

Metternich 18 oktober 2009 02:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4396167)

Je bent de joden nog vergeten...

Jij durft je links te noemen en je neemt het op voor de monarchie? Vorst is na prostituee toch wel het oudste beroep ter wereld. Als dat niet oer- en oerconservatief is.

De schoofzak 18 oktober 2009 09:19

De titel van de draad ( 2 Bedrijven van prins Laurent in problemen ) is veel te lang.

Het moet zijn:

"prins Laurent in problemen"

Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Ik verwacht/hoop/voorspel dat dat gastje ons (maar vooral de belgostalgisji) nog ferm gaat verrassen.

forzaflandria 18 oktober 2009 10:15

Een 'gewone sterveling' zou na zoveel financiele perikelen toch al het gerecht op bezoek gekregen hebben.

fonne 18 oktober 2009 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4396167)

Neenee, Laurent wou de Moslims uit zijn huizen in de Aarlenstraat houden door overdreven huurprijzen te vragen. Ge kent die truuk wel he?

Shadowke 18 oktober 2009 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 4396669)
Neenee, Laurent wou de Moslims uit zijn huizen in de Aarlenstraat houden door overdreven huurprijzen te vragen. Ge kent die truuk wel he?

hem doet het mss zelfs in de praktijk in Luik ;)

BlueThunder 18 oktober 2009 13:26

weer die zagerij...

prins karel 18 oktober 2009 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 4396079)

alleen maar 2 bedrijven ?

daiwa 18 oktober 2009 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door prins karel (Bericht 4397765)
alleen maar 2 bedrijven ?

Volgens teletekst van VTM wel ja.
Staat er nu wel niet meer op.

Hallebarde 19 oktober 2009 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4396764)
weer die zagerij...

Als ik goed ben ingelicht is geen van bedoelde twee bedrijven een zagerij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be