![]() |
Komt de lange wapper er toch nog, of niet ?
Nu het niet-bindende resultaat van het referendum met lage opkomst gekend is, lijkt het me boeiend de vraag opnieuw te stellen : wat komt er in Antwerpen.
|
Eerst een hoop gezever en dan die brug.
|
Citaat:
|
Citaat:
En begrijp ik het goed dat je verlies voor rood een slechte zaak zou vinden? |
een gemsite kans voor antwerpen
de toekomstige werkers in antwerpen krijgen de rekening spijtig, spijtig e, ik vind het spijtig dat de ganse vraag over bam, brug en tunnel een politieke vraag is geworden, terwijl de vraag puur economisch was moeten we de schelde nog verder uitdiepen of moeten we een nieuwe haven in zeebrugge maken ??? nogmaals, een gemiste kans voor antwerpen en vlaanderen |
Er zullen wat herschikkingen en een paar toegevingen doorgevoerd worden, en punten en komma's toegevoegd, maar uiteindelijk denk ik wel dat die brug er zal komen. Het project lijkt me te gigantisch opdat het zomaar in de prullemand zou verdwijnen.
|
Ik denk niet dat de uitslag van het referendum de dikste haar in de boter is voor dit dossier. Als de Raad van State het GRUP voor de Oosterweelverbinding schorst (en die kans is zeer reëel), dan zit de Vlaamse regering nog met een veel groter probleem.
|
Citaat:
In Nederland was er indertijd ook een referendum over de Europese grondwet en daar was de opkomst veel minder. Die uitslag dan ook maar negeren? |
Citaat:
Dit belooft dus weinig goeds in eigen land... |
Citaat:
er is te veel geld mee gemoeid. binnen de 12 maanden zijn de werken begonnen en zal men al bezig zijn het st-annabos te rooien |
Maanden en misschien jaren palaveren en ruzieen terwijl de verkeerssituatie erger wordt.
Als men de uitslag toch nog half wilt respecteren, zal er een aangepaste versie van een brug komen, zeg maar een Korte Wapper. |
Ik denk een brug en een hoop gezever.
Als je alleen nog maar de redenering bekijkt van de vadsige koning van Antwerpen Marc Van Peel : 70 % van de Antwerpenaar heeft ervoor gekozen mij te laten beslissen. Nu ja ik vind het ook wel tekenend dat zo weinig mensen hebben gestemd. Ergens kan ik in Van Peels redering wel inkomen. En ik ben terug weg uit Antwerpen als het zo zit denk ik. |
Het enige wat ik zeker weet is dat m'n nog jaren in de file(gewoon stilstaan) gaan zitten.
En als de politci die nooit goed geïnformeerd zijn geweest over het project nu zoals ademloos zou reageren die op korte termijn grote groepen zoals bam klein heeft gekregen,directe standpunten zou innemen. 800000 euro voor een volksraadpleging,en nu nog miljoenen euro's voor een nieuw plan,plus miljoenen euro's voor de verdere stilstand in antwerpen(vlaanderen),de belg kan het gelag weer gaan betalen. |
Citaat:
dat zal het worden hoor. die brug komt er, mits aanpassingen. de problemen rond het sportpaleis worden opgelost, er wordt gezegd dat de volksraadpleging over iets anders ging en hopla, er wordt begonnen met de Lange Wapper! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
men legt gewoon een goed geplaatste afrit richting dak van de metropolis en dient een nieuwe bouwaanvraag in. dit is uiteraard de megaverbetering waar iedereen op wachtte en de bouw is begonnen |
Verkeer
Citaat:
:-o:-):-o |
Oplossen
Citaat:
:twisted::x::twisted: |
Wat ben ik die lange wapper beu...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be