Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Princesse Stridje: publieke krokodillentranen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129894)

De schoofzak 19 oktober 2009 08:44

Princesse Stridje: publieke krokodillentranen

Eerst zelf lezen en naar de foto kijken: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-t-huilen.aspx

titel in de GVA: Verhalen over armoede brengen prinses Astrid aan 't huilen

Dat gebeurde zaterdag tijdens de "Werelddag van verzet tegen extreme armoede" in Brussel.

Ja mijn teelballen.
Ze weende uit schrik dat zij het yacht niet zou erven waarschijnlijk.

Diskusiepunt:
Met zulke koekendozen krantenartikels van het hoogste nivo, worden vele simpele mensen toch te erg beïnvloed om hun politieke keuze te uiten in het stemhokje.

BlueThunder 19 oktober 2009 08:57

Wat onbeschoft, net als Astrid staat ze midden bij de mensen en voelt ze zich niet te goed het leed onder ogen te zien.

Herr Flick 19 oktober 2009 08:59

schuldgevoelens, of spijt dat pa en de rest van de familie nog al dat geld voor hulp laten liggen hebben... ;-)

BlueThunder 19 oktober 2009 09:01

Fabiola geeft bijna alles weg...

De schoofzak 19 oktober 2009 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4398035)
Wat onbeschoft, net als Astrid staat ze midden bij de mensen en voelt ze zich niet te goed het leed onder ogen te zien.

Leed gaan aanschouwen op zich is niks geen verdienste; integendeel.

Besef je eigenlijk wel wat je zegt ?

Xenophon 19 oktober 2009 11:33

Die is aan het bleten omdat ze de DVD vergeten programeren heeft om "Day's of our lives" op te nemen.

manuel 19 oktober 2009 15:48

Zij was er ten minste wel om steun te geven... En wat deed u ?

Blazen dat zij wél geld heeft en geld krijgt is wel heel makkelijk. Er zijn nu éénmaal rijken en er zijn nu éénmaal armen. De Koninklijke familie is daar noch verantwoordelijk voor, noch schuldig aan. Met haar aanwezigheid bewijst Prinses Astrid dat het haar wel wat kan schelen. En zij maar gerust, dat dat voor veel mensen een hart onder de riem is, zelfs al hebben ze 's avonds evengoed niets te eten. Ze had waarschijnlijk ook gewoon op haar gemak kunnen gaan shoppen.

Maar wat doen al die o zo democratisch verkozen politici ? Zij kunnen beslissingen nemen, en dat doen ze niet, dus reageert u af op hen !

lomeanor 19 oktober 2009 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manuel (Bericht 4398613)

Wij moeten werken voor ons geld...

schaker 19 oktober 2009 16:45

Re: "Er zijn nu éénmaal rijken en er zijn nu éénmaal armen."

Citaat:

Er zijn nu éénmaal rijken en er zijn nu éénmaal armen.

Koningskinderen zijn niet toevallig rijk, dit is namelijk zo geregeld.
Er zijn namelijk veel armere mensen die een deel van hun welverdiende geld af moeten geven aan de rijke koninklijke familie. Zodat de rijke koninklijke familie nog rijker wordt, en de belastingbetalers armer.
De rijke koninklijke familie-leden 'mogen' dan een dagje per jaar ramptoerist zijn.
IK zou respekt hebben voor de koninklijke familie indien ze hun geld aan de armen zouden verdelen.

De schoofzak 19 oktober 2009 16:47

Citaat:

...

Wat ik deed ?
Ik was aan het sparen.
Voor een boot.

't Zal waarschijnlijk een plastieken opblaasbare zijn, of misschien wel een PVC 'n kano. Maar toch geen masjien van meer dan 4 mio € ...

forzaflandria 19 oktober 2009 17:02

Huilen? Te veel fijn stof in de lucht.

Depth of Field 19 oktober 2009 18:17

Citaat:

?

Ik was aan het werken, zoadat met mijn belastingsgeld een familie van hoerenlopers, genocidairen en collaborateurs verder onderhouden kan worden.

Den Duisteren Duikboot 19 oktober 2009 18:22

Sommige mensen kunnen nooit iets goeds doen. Als ze huilen, is het komedie. Als ze niet huilen, zijn ze hardvochtig.

Gelieve massaal op te groeien. Dank u.

Metternich 19 oktober 2009 18:22

Citaat:

Als ze ermee gebaat zijn, wil ik daar gerust ook eens komen bleiten hoor.

Depth of Field 19 oktober 2009 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4399002)
Sommige mensen kunnen nooit iets goeds doen.

Toch wel: Ze kunnen gaan werken in plaats van als parasieten te leven.

Demper 19 oktober 2009 18:38

Ik heb de beelden gezien.
Kunnen we dat volk niet gedwongen in een beschutte werkplaats laten werken tegen een normaal loon?

Den Duisteren Duikboot 19 oktober 2009 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field (Bericht 4399039)
Toch wel: Ze kunnen gaan werken in plaats van als parasieten te leven.

Het is niet omdat iemand een in jouw ogen nutteloze functie vervult, dat zo iemand moet aangevallen worden op het feit of ze huilt of niet. Hou die zaken dus uit elkaar.

Scherven A. Mok 19 oktober 2009 19:31

Ze was misschien aan het wenen omdat ze aan Prince Laurant dacht die binnenkort ook als ervaringsdeskundige voor de armen mag opdraven.

Raf 19 oktober 2009 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field (Bericht 4398995)
?

Ik was aan het werken, zoadat met mijn belastingsgeld een familie van hoerenlopers, genocidairen en collaborateurs verder onderhouden kan worden.

Flinke jongen!

Raf 19 oktober 2009 19:44

Citaat:

Blazen dat zij wél geld heeft en geld krijgt is wel heel makkelijk. Er zijn nu éénmaal rijken en er zijn nu éénmaal armen. De Koninklijke familie is daar noch verantwoordelijk voor, noch schuldig aan. Met haar aanwezigheid bewijst Prinses Astrid dat het haar wel wat kan schelen. En zij maar gerust, dat dat voor veel mensen een hart onder de riem is, zelfs al hebben ze 's avonds evengoed niets te eten. Ze had waarschijnlijk ook gewoon op haar gemak kunnen gaan shoppen.

Maar wat doen al die o zo democratisch verkozen politici ? Zij kunnen beslissingen nemen, en dat doen ze niet, dus reageert u af op hen !

Zéér juist!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be