![]() |
Karel Vinck en Marc Van Peel krijgen een brugpensioen.
In het geheel merkt men dat CDenV niets heeft geleerd van haar federale oppositiejaren.
Er waren toen klachten over de democratie en de openbaarheid van bestuur. Allerlei vragen werden door paars toen niet beantwoord, het was een schande! Is het nu beter als je Marc Van Peel hoort spreken komt hij met zijn antwoorden over als een democraat? Karel Vinck die optreed als minister maar het nooit is geworden, geeft toe dat de BAM een moeilijk geval is. Hij heeft het niet onder controle zegt hij. Dat zegt genoeg over hoe de andere zaken die hij mocht behandelen heeft aangepakt… Geef die twee a.u.b. een brugpensioen zodanig dat zij niet meer in beeld komen om ons te ergeren. CD&V kan met hem alleen maar de volgende verkiezingen verliezen en die zijn juridisch wel bindend. Maar eerst de beloofde onderzoekscommissie aangevraagd door Filip De Winter (VB) om heel de boekhouding van de Bam te onderzoeken en zeker de studiekosten die er gemaakt zijn voor de komst van Karel Vinck. Openbaarheid van bestuur JA Bravo aan Ludo Van Campenhout die in naam van zijn partij als enige de kloten heeft om te zeggen dat nee het ook blijft. Bye bye brug |
BRUG pensioen...
Goed gevonden ! |
Citaat:
Ik vraag me af welk belang Van Peel heeft bij dit project. Als wat ik van hem hoorde tot nu toe wringt me. |
Van Peel zal schepen van de haven bepaalde vrienden hebben gemaakt.
|
Citaat:
Dat is heel vriendelijk gesproken. |
Citaat:
Externe audit die er ook bij Dexia niet kwam nietegenstaande de massa aan publiek geld. Mijn vriend de “Blankenbergse stalker" genoemd heeft dat voor het Blankenbergs autonoom gemeentebedrijf destijds aan Marino Keulen partijgenoot vande Blankenbergse burgemeester gevraagd. Het gebeurde nooit en er werd ook nooit rekening gehouden met alle ingediende bezwaren. Dit gebeurde nadat er een paar merkwaardige zaken in dit AGB werden opgenomen; zoals een publiek parkingconcessie en de nieuwe bibliotheek. Ook de Belle Epoque center met een zeer curieus gesubsidieerde inkometiketten verkoop kwam daar voordien al in. Hoe deze gecontroleerd wordt is een raadsel... |
Cd&v
Citaat:
Schijndemocraten lopen er daar rond. Niet allemaal maar die met de grootste A'pens bek, duwen de anderen in de hoek. :x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be