![]() |
32 planeten ontdekt buiten ons zonnestelsel
|
Tot op heden staat de teller op 403 exoplatenen.
|
Weet niet zeker of dit en godsdiensig itam is, maar jeeh voor planeten!
|
Citaat:
HALLELUJHA! |
Nee, maar er is geen wetenschap onderdeel
|
Citaat:
met zoveel planeten om te monitoren is het wel begrijpelijker dat god hier af en toe een afwezige indruk laat. bovendien, de laatste keer dat hij zijn speciale gezant heeft gestuurd, hebben we hem met zijn klikken en klakken aan een kruis genageld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij trouwens weer een floppy nick of heeft iemand anders bedacht dat er maar even een paar anti-homo nicks bij moesten komen? |
Citaat:
|
het zijn trouwens allemaal planeten die vele keren groter zijn dan de aarde tot zelfs een aantal keer groter dan jupiter. Op zulke planeten kan er geen leven ontstaan (althans geen leven zoals wij dat kennen, gebaseerd op C, van andere levensvormen is er geen bewijs)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik was ook graag ruimtereiziger geweest, onverschrokken gaan waar nog niemand ooit is gegaan en daar dan zwaarden, paarden en ziektekiemen introduceren. het zal voor een volgend leven zijn, vrees ik. |
Citaat:
En speciale afgezant is hij maar geworden zo'n 300 jaar na zijn dood. De grootste swindel allertijden. :rofl: |
Citaat:
Zolang de zon rond de aarde blijft draaien heb ik geen probleem met deze extra planeten, integendeel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k vroeg me eigenlijk af waar die'exoplaneten' precies gevonden waren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be