![]() |
Koopt u een Nordmannspar of een normale groene kerstboom?
Citaat:
|
Heb het ook gelezen.
Ik ga der gewoon naartoe en kies den schoonsten uit. Maakt nie uit dewelke da is. |
'k Heb altijd al een namaakKerstboom gehad , verslijt niet , moet geen water , naalden blijven er aan en ge moet nooit ne nieuwe kopen (of ge moet al erg lelijk doen met dat ding ... De onze is nog steeds zo goed als nieuw en die gebruiken we toch ne keer of twee op een jaar ... ;-)
Veel verschil zie je niet met een echte trouwens ... |
Citaat:
ik haat kaarsen, levensgevaarlijke ondingen, de vrouwen mogen da dan gezellig vinden, het is en blijft open vuur in huis. |
Er staan al kerstbomen genoeg overal, in de winkels enz. Ik zie de noodzaak niet in om er thuis ook nog een te plaatsen.
|
Een grote, met ballen.
(Ja, het gaat nog steeds over kerstbomen.) |
Geen.
En als ik al in een vlaag van verstandsverbijstering zou overgaan tot het aanschaffen van een kerstboom, zou het een plastic exemplaar zijn. |
Haal de onze ieder jaar van de zolder.
|
Elk jaar is het hier weer hetzelfde gezever. Heel het huis word behangen met slingers, en er komt een klein, kunst-kerstboompje ergens te staan.
Maar als er opgeruimd moet worden is het weeral biebie die mag rondkruiffelen. |
Ik koop altijd een Nordic spar:
Voordelen: - De naalden vallen niet uit, en blijft daardoor altijd vers - Goedkoper dan een nepkerstboom die al snel 300 euro kost! Nadeel: - Zwaarder en duurder |
Mijn vriend heeft een naamaak-kerstboom 2m hoog bijna niet van echt te onderscheiden, die je ook volledig uit mekaar kan halen. Als het enkel aan mij moest liggen dan kwam er totaal niets van kerstgerief binnen.
|
Als ik rond een spar wil zitten, zal ik wel naar het bos fietsen. Ik zie nergens de noodzaak om die boom uit zijn habitat te ontheemden en er een hoop decadente prullaria rond te hangen.
|
Ik koop een kerstboom zonder dat ik weet wat voor één het is.
En we zetten hem in een pot met aarde en geven hem water, dan vallen zijn dennen niet uit. En na kerst zetten we hem buiten in volle grond en bloeit hij verder. Zo moet je dat dus doen! |
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Maakt niet uit, ze branden alle2 even goed.
|
Plastic bomen *haalt neus op*. Als je dan toch geen boom binnen wil, waarom dan doen alsof?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of ze het volgend jaar opnieuw uitdoen en binnen zetten!!!
Hier zijn ze de kerstbomen al serieus aan het uitdoen en vervoeren : de volgende weken wordt het een komen en gaan van lege en volle ractoren!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be