Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   'Apenland' Belgie... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130031)

henke54 21 oktober 2009 09:16

'Apenland' Belgie...

Hoe komt het toch dat politiekers zo 'klote' zijn?? :
http://forum.ubuntu-nl.org/offtopic/...and%27-belgie/
:roll:

eno2 21 oktober 2009 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henke54 (Bericht 4401522)

Omdat de toffe gasten in het electoraat fel in de minderheid zijn.

pajoske 21 oktober 2009 10:15

Citaat:

Bij gratis software zijn de te ontvangen procenten ook gratis. ;-)

FDM 21 oktober 2009 10:51

ze nemen vaak beslissingen die niet logisch overkomen ( zie PJ ivm Lwapper)

wat meer en meer duidelijk onlogisch overkomt is dat ze de verzuchtingen van het volk niet uitvoeren

Xenophon 21 oktober 2009 12:39

Citaat:

Omdat de Vlamingen klote zijn.

Txiki 21 oktober 2009 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4401804)
Omdat de Vlamingen klote zijn.

Waarom ga je er dan mee om? :roll:

Xenophon 21 oktober 2009 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4401824)

Om het er alle dagen flink in te peperen!

Klote volk!

Txiki 21 oktober 2009 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4401828)
Om het er alle dagen flink in te peperen!

Klote volk!

Leuk leven heb jij. Sta jij 's morgens op met de gedachte "en nu gaan we nog eens op de Vlamingen schelden"...?

Xenophon 21 oktober 2009 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4401845)
Leuk leven heb jij. Sta jij 's morgens op met de gedachte "en nu gaan we nog eens op de Vlamingen schelden"...?

Oordeel toch niet zo vlug vriend, je maakt je schuldig aan wat je mij verwijt.

Txiki 21 oktober 2009 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4401879)
Oordeel toch niet zo vlug vriend, je maakt je schuldig aan wat je mij verwijt.

Ik denk dat ik niet meer kan volgen, maar soit.

Cisalpina 21 oktober 2009 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4401945)

déjalo.

on topic: het klinkt misschien stom om van gratis naar betalend te gaan, maar die compatibiliteitsproblemen met laptops e.d. noopten wellicht tot een bepaalde keuze.

Xenophon 21 oktober 2009 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4401945)

Wat wil je nu eigenlijk? Dat ik tegen de slavenmentaliteit Vlaming zeg: Goed bezig!

Dat zou een leugen zijn.

Txiki 21 oktober 2009 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4401963)
Wat wil je nu eigenlijk? Dat ik tegen de slavenmentaliteit Vlaming zeg: Goed bezig!

Dat zou een leugen zijn.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! zeg dat dan meteen, jong :-D Verdorie toch, mij zo laten gissen naar de betekenis van je woorden...

Zwartengeel 21 oktober 2009 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4401824)

Misschien ook wel omwille van: 'Dit is mijn volk, ik heb er geen ander.'?

Xenophon 21 oktober 2009 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4401973)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! zeg dat dan meteen, jong :-D Verdorie toch, mij zo laten gissen naar de betekenis van je woorden...

Ik ben zoiets als het orakel van Delphi. :)

roger verhiest 21 oktober 2009 14:16

Wat is het probleem nu feitelijk : mogen onze overheden zich niet "informatizeren"
of is dat altijd te veel te weinig of te laat ? Justitie en binnenlandse zaken zijn departementen die sinds mensenheugenis in de diepe shit zitten (financiën ook, maar dat is overal zo)... Moet "men" dat dan maar zo laten ?

netslet 21 oktober 2009 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4401986)
Wat is het probleem nu feitelijk : mogen onze overheden zich niet "informatizeren"
of is dat altijd te veel te weinig of te laat ? Justitie en binnenlandse zaken zijn departementen die sinds mensenheugenis in de diepe shit zitten (financiën ook, maar dat is overal zo)... Moet "men" dat dan maar zo laten ?

Daar gaat het toch helemaal niet over.

't is eerder zo: tot drie jaar geleden liepen die departementen te draaien op softwarepakketten van Bedrijf X. Er wordt gekozen om over te schakelen op softwarepakketten van Bedrijf Y. Nu komt Bedrijf X af met een zelbetaald en zelf uitgevoerd rapport dat stelt dat de departementen beter terug opnieuw zouden terugschakelen naar hoe het vroeger was, uiteraard met de softwarepakketten van bedrijf X.

De FOD Justitie gaat hierop in. En d�*�*r knelt volgens mij het schoentje: is het opportuun om een beslissing te nemen op basis van een analyse betaald en uitgevoerd door een bedrijf dat rechtstreeks voordeel haalt uit het behaalde analyse-resultaat? De uitvoerder van de analyse kan immers bezwaarlijk neutraal genoemd worden.

Amon_Re 22 oktober 2009 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 4401955)
déjalo.

on topic: het klinkt misschien stom om van gratis naar betalend te gaan, maar die compatibiliteitsproblemen met laptops e.d. noopten wellicht tot een bepaalde keuze.

Dat, of er is iemand op een snoepreisje geweest...

Amon_Re 22 oktober 2009 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 4402013)
De FOD Justitie gaat hierop in. En d�*�*r knelt volgens mij het schoentje: is het opportuun om een beslissing te nemen op basis van een analyse betaald en uitgevoerd door een bedrijf dat rechtstreeks voordeel haalt uit het behaalde analyse-resultaat? De uitvoerder van de analyse kan immers bezwaarlijk neutraal genoemd worden.

Zeker in het geval van Microsoft, ge moet maar eens zien welke stoten ze uitgestoken hebben bij de ISO organisatie om hun eigen XML formaat erdoor te krijgen als erkende ISO standaard (omkoperij a vollonté)

pajoske 22 oktober 2009 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 4402013)
eerder zo: tot drie jaar geleden liepen die departementen te draaien op softwarepakketten van Bedrijf X. Er wordt gekozen om over te schakelen op softwarepakketten van Bedrijf Y. Nu komt Bedrijf X af met een zelbetaald en zelf uitgevoerd rapport dat stelt dat de departementen beter terug opnieuw zouden terugschakelen naar hoe het vroeger was, uiteraard met de softwarepakketten van bedrijf X.

Komt daar bij dat de software van bedrijf X duur moet betaald worden. Terwijl de software van bedrijf Y volledig gratis kan verkregen worden.
De traditie van bedrijf X is om hun software via scholen te verspreiden. leerkrachten en scholen krijgen toch goedkope licenties.
Een tekening is waarschijnlijk niet meer nodig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be