![]() |
De waarheid. We geven ons bloot. Wie doet mee?
Euhhh? Bloot geven ??
Wel ja, fiskaal dan toch. Het stoort me al lang dat er zo gezeverd wordt over het persentage belastingen dat wij moeten betalen. Het globale persentage is namelijk niet hetzelfde als het persentage dat geheven wordt op de laatste bijkomende verhoging. Als ge niet snapt wat ik bedoel, wacht dan even, er zijn slimmere mensen op dit forum dan ikzelf ben, die zullen het wel eenvoudiger uitleggen. Kom terzake schoof, aub. Okee, ik heb net de uitslag van de belastingen gekregen. Moet wat bijbetalen, maar da's t' ergste niet. Er staat iets nieuws op dat blad (ttz wat duidelijker nu). Namelijk de 'gemdiddelde aanslagvoet' Wel, ik nodig iedereen uit om zich bloot te geven. Mijn gemiddelde aanslagvoet is : 38,4 persenten. allez, waar blijf'de ? |
20 procent. Maar ik woon dan ook niet in Belgie, maar in een land waar de kleine man niet uitgeperst wordt en nog geld in eigen zak krijgt dat hij naar believen kan sparen of verkwisten.
|
31.8%
Maar, dan komt er nog eens 13.8% RSZ bovenop. Nog niet te spreken over de myraden taxen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be