Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Religie? Kutten en lullen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130058)

Egmond Codfried 21 oktober 2009 16:10

Religie? Kutten en lullen!

Religie? Kutten en lullen!

[carved wooden lingams]

Bij religies gaat het haast altijd om de aanbidding van kutten en lullen. Christenen, Moslims, Hindoes etc

http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...den_lingam.jpg

Bhairav 21 oktober 2009 16:32

Ik zie het al aankomen IVM die kerktoren: "als jij daar al een lul in ziet".:roll:

Cisalpina 21 oktober 2009 16:38

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 4402187)
Ik zie het al aankomen IVM die kerktoren: "als jij daar al een lul in ziet".:roll:

in die toren niet, maar misschien wel hierin

Bijlage 57876

kiko 21 oktober 2009 16:56

Oei, het type dat in elke zuil een fallus ziet.

roger verhiest 21 oktober 2009 17:04

geboorte - sex - en dood : een eeuwige cyclus zoals mystieke ervaringen en orgasme
ook met elkaar in verband staan en ook maagdelijkheid en celibaat aantrekkelijke
diep in het religieuze gewortelde begrippen zijn.

Het is een open vraag of men in deze "mysterieën" niet mag of kan meegaan als men een niet- deïstische overtuiging heeft van de wereld...

Egmond Codfried 21 oktober 2009 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4402253)

Lieverd, ik vertel niets nieuws. Het internet is vol van deze informatie. Het is onvoorstelbaar hoe achterlijke, ongeinformeerde mensen zichzelf als de standaard van wijheid en kennis zien. Onwetendheid is geen schande, wat ik niet snap is dat mensen zo graag achterlijk willen blijven. Je hebt hier de kans iets nieuws te leren en je reageert als een rund. Christendom draait vooral om de kut van ene minderjarige Maria, dat hoef ik je niet te vertellen want ze noemen haar de Maagd Maria.

Egmond Codfried 21 oktober 2009 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4402277)
geboorte - sex - en dood : een eeuwige cyclus zoals mystieke ervaringen en orgasme
ook met elkaar in verband staan en ook maagdelijkheid en celibaat aantrekkelijke
diep in het religieuze gewortelde begrippen zijn.

Het is een open vraag of men in deze "mysterieën" niet mag of kan meegaan als men een niet- deïstische overtuiging heeft van de wereld...

[nōlī mē tangere;oral sex?]

Er is iets veranderd, je klinkt als een verstandig mens. Als je je verstandigheid, hoewel ik vrees dat je meer dingen weet van 'horen zeggen' dan zelf zaken gesynthetiseert te hebben uit bronnen; nou zou toepassen op de zaken die ik eerder te berde bracht en waarop je zo bekrompen reageerde van als een zwarte het zegt dan is het niet waar....

Maar spirutualiteit is goed, religie is echter de oerleugen en een deel van de mensheid zal altijd de grootste bullebak volgen inplaats van hun eigen hoofd. Jammer dat vooral deze soort mensen zich heer en meester wanen van het internet, terwijl wij werkelijk de wereld via het internet kunnen verbeteren.

De natuur heeft de noodzakelijke voortplanting gestopt in de meest plezierige daad: seks. Zolang de mensen genieten van seks, desnoods overdadig, maar zonder anderen te schaden, moeten wij als mensheid gelukkig zijn.

In het westen vandaag is religie gescheiden van lichamelijk plezier, geen tempelhoeren meer, geen drink en vreet partijen meer als onderdeel van de eredienst. Jammer! Een vreemd soort kannibalisme: neemt en eet, want dit is mijn lichaam...

Egmond Codfried 21 oktober 2009 17:26

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...c2/Vulva_2.jpg

Yivli minaret
http://17.media.tumblr.com/Cu3a65V2b...bKmOo1_400.jpg

Mosul, Al Hadbaa

ALLAHU AKBAR!

Egmond Codfried 21 oktober 2009 17:32

Rogge 21 oktober 2009 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4402309)
Als je je verstandigheid, hoewel ik vrees dat je meer dingen weet van 'horen zeggen' dan zelf zaken gesynthetiseert te hebben uit bronnen;

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4402285)
Onwetendheid is geen schande, wat ik niet snap is dat mensen zo graag achterlijk willen blijven. Je hebt hier de kans iets nieuws te leren en je reageert als een rund.

Eerste regel van internethoffelijkheid: schrijf nooit iets wat je nooit in het echt zou zeggen. Ik hoop dat jij deze regel momenteel niet toepast.

Egmond Codfried 21 oktober 2009 18:38

Yoni lingam

bgf324 21 oktober 2009 19:36

Kutreligie :|

Bovenbuur 21 oktober 2009 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4402285)
Lieverd, ik vertel niets nieuws. Het internet is vol van deze informatie. Het is onvoorstelbaar hoe achterlijke, ongeinformeerde mensen zichzelf als de standaard van wijheid en kennis zien. Onwetendheid is geen schande, wat ik niet snap is dat mensen zo graag achterlijk willen blijven. Je hebt hier de kans iets nieuws te leren en je reageert als een rund. Christendom draait vooral om de kut van ene minderjarige Maria, dat hoef ik je niet te vertellen want ze noemen haar de Maagd Maria.

Het probleem is inderdaad dat je niets nieuws vertelt. Elk standbeeld, elk gedicht, elk beeldje uit elke disneyfilm, alles wordt door wl iemand gezien als een verwijzing naar seks. Dat zegt meestal meer over degene die het ziet dan over het object zelf, van die hele preutse zwaar Christelijke Amerikanen vinden het bijvoorbeeld leuk om overal een lul in te zien. Omdat het kan.

Bhairav 22 oktober 2009 05:31

Citaat:

Ik WIST het .:-D

abou Anis 22 oktober 2009 09:25

Is al verduidelijkt of het hier om negerkutten en -lullen gaat?

filosoof 23 oktober 2009 00:03

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4403175)
Is al verduidelijkt of het hier om negerkutten en -lullen gaat?

Allez, hier:lol::
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sancta Theresa d'Avila
une longue lance d'or, �* la pointe de laquelle on aurait cru qu'il y avait un petit feu. Il m'a semblé qu'on la faisait entrer de temps en temps dans mon cœur et qu'elle me perçait jusqu'au fond des entrailles; quand il l'a retirée, il m'a semblé qu'elle les retirait aussi et me laissait toute en feu avec un grand amour de Dieu. La douleur était si grande qu'elle me faisait gémir; et pourtant la douceur de cette douleur excessive était telle, qu'il m'était impossible de vouloir en être débarrassée. L'âme n'est satisfaite en un tel moment que par Dieu et lui seul. La douleur n'est pas physique, mais spirituelle, même si le corps y a sa part. C'est une si douce caresse d'amour qui se fait alors entre l'âme et Dieu, que je prie Dieu dans Sa bonté de la faire éprouver �* celui qui peut croire que je mens. (Chapitre XXIX, 17e partie)
http://fr.wikipedia.org/wiki/Transve...inte_Thérèse

Die tekst hangt in de Cappella Coronari in de kerk Santa Maria della Vittoria , Viale XX Settembre, (bij Piazza Barberini) in Rome waar de beeldengroep van Bernini, besteld en betaald door een paus, staat.

Zei iemand "kutten en lullen"?;-):lol:

Geert C 23 oktober 2009 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4404356)
Allez, hier:lol::

Die tekst hangt in de Cappella Coronari in de kerk Santa Maria della Vittoria , Viale XX Settembre, (bij Piazza Barberini) in Rome waar de beeldengroep van Bernini, besteld en betaald door een paus, staat.

Zei iemand "kutten en lullen"?;-):lol:

Leve ervaringen van het goddelijke hé! 8-)

Distel 23 oktober 2009 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 4402200)

Bijlage 57876

:-D

filosoof 23 oktober 2009 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 4402200)

Bijlage 57876

Ongelofelijk!!:-o Een suppo met handjes!;-)

filosoof 23 oktober 2009 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4404378)
Leve ervaringen van het goddelijke hé! 8-)

"transverberaties" schijnt de term te zijn....:-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be