![]() |
Wat is je favoriete fruit ?
Ik zit hier nu al een half uur op iemand te wachten die niet komt , vandaar dit volstrekt nutteloze ( zijn er ook andere ) onderwerp .
Mijn favoriete vruchten zijn peer en banaan . Waarom ? Daarom . Of waarom niet ? |
Ik heb een banaan in mijn broek. :-o
|
Mijn bezoeker is er nog steeds niet :evil:
Heb dan maar nog wat op fruit zitten denken , ik had er nog walnoten citroenen en pompelmoezen moeten bijzetten , eet ik ook graag ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
appel en framboos......(:cheer: frambozenwodka :cheer:)
|
Er ging niks boven de dagelijkse verse cocosnoot en ananas in Gambia.
|
aardbeien :cheer:
|
Aardbei is het beste fruit ooit.
En daarnaast Druiven en Banaan. :cheer: |
appel + banaan = yummie
|
Druif, appel en kers.
|
Bananenbananenbananenbananenbananenbananenbananenb ananenbananenbananenbananenbananenbananenbananenba nanenbananenbananenbananenbananenbananenbananenban anenbananenbananenbananenbananenbananenbananenbana nenbananenbananen! (In dat opzicht lijk ik wel wat op mijn avatar.)
O, en appels en peren, ook erg lekker. |
:cheer: zeevruchten :cheer:
|
Citaat:
|
aardbijen slechts onder de categorie 'anderen'8O Kweken ze slechts nog opgeblazen smaakloze aardbijen in België ondertussen misschien?
Appelsien en tomaat zou ik ook niet graag missen. En banaan natuurlijk in al zijn variëteiten, misschien wel het belangrijkste fruit ter wereld. Appelen, peren, pruimen, en kersen van een hoogstamboomgaard...al die variëteiten...lekker en perfect door de imperfectie. Hazelnoten, okkernoten, druiven, vijgen, maracuya, mango, chirimoya,... |
Citaat:
Bakbananen ('platanos') zijn heerlijk en goed als ze nogal zwart zijn van buiten. |
Mango en blauw-zwarte pruimen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be