Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Verhofstadt en zijn vriend uit Gent. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13010)

Antoon 29 april 2004 18:30

Seba 29 april 2004 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

dit zou bij k&k moeten staan aangezien het neits anders is dan pure speculatie en dus objectief gezien volkomen waardeloos...

dorus 29 april 2004 18:51

Mag ik de geachte forummers er aan herinneren dat nog niet zolang geleden ene Stefaan De Clercq, toen minister van justitie en nu nog burgemeester van Kortrijk, brieven richtte aan een Kortrijks rechter om in een burgerlijke zaak tussen te komen!!!

Hij moest van Dehaene, nu toonbeeld van onkreukbaarheid, niet eens ontslag nemen.

Diezelfde Dehaene, nu bijna redder des vaderlands, zoniet toch van Europa, platte broodjes bakte en nog bakmet het FDF in Vilvoorde, Vlaams Brabant!, om toch maar burgemeester te kunnen worden.

Politiekers staan voor niets. En dat is letterlijk te nemen. Zij zijn tot alles in staat.

Quicky 29 april 2004 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

dit zou bij k&k moeten staan aangezien het neits anders is dan pure speculatie en dus objectief gezien volkomen waardeloos...

Volgens mij leunt dit zeer dicht bij de waarheid aan...

Kotsmos 29 april 2004 19:42

Wat een ronduit ongeestig prentje. En vermits prentjes geestig horen te zijn, is dit niét hoe het moet, Antoon!

uwagan 29 april 2004 21:46

Hopelijk heeft die rechter dan betere garanties gevraagd dan Coveliers want die kreeg na de verkiezingen niks ondanks alle beloften.

Seba 29 april 2004 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba

Volgens mij leunt dit zeer dicht bij de waarheid aan...

volgens mij is "volgens mij" niet voldoende om tot een feitelijk objectief besluit te komen. Met insinuaties en hypotheses als waarheden voorstellen bereiken we niets en maak je jezelf ongeloofwaardig...

Oussaka, Malik 29 april 2004 23:15

... wordt je ?

Luddo 29 april 2004 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door uwagan
Hopelijk heeft die rechter dan betere garanties gevraagd dan Coveliers want die kreeg na de verkiezingen niks ondanks alle beloften.

"Volgens mij" heeft Coveliers wel wat zwijggeld gekregen. Dat zullen we wel zien binnen enkele jaren.

ggolsteyn 30 april 2004 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oussaka, Malik
... wordt je ?

--------------------------
De spasten kunnen het nog moeilijk krijgen!!!

Maak je zin eens af, ik versta er niets van.

LEES AUB EENS DE TEKST VAN DE KATHOLIEKEN ONDER:
"TERTIO" en het arrest VB." Zeer belangrijk.!!!

Als Cassatie de ordonnanties van DE LOGE zal volgen, zal er een overvloed van klachten volgen.

De meeste dwazekl... van het parlement zullen nu wel inzien dat ze zich schromelijk vergist hebben (en niet de eerste maal).

Wat als cassatie zal zeggen dat de wet niet kan toegepast worden wegens hopeloze tegenstrijdigheden en strijd met de grondwet?

Zij denken ook aan hun postje en daar zullen de spasten met een blauwe graad van de LOGE niets aan kunnen veranderen. België is gesticht door de rode graden van de LOGE EN ZIJ ZULLEN DE MACHT BLIJVEN UITOEFENEN.

Ik ben geen VBer, maar waarschijnlijk de eerste op dit forum die wel succes heeft gehaald met de eerste wet van 1981.En nog wel tegen een van de opperhoofden van DE LOGE. Ik wil wel nog een tijdje voortdoen met het jennen van de dwazekl... Laat alle hoop nog niet varen.

Deze lectuur is aanbevolen aan de heren en dames van het VERBREKINGSHOF!!! Tot zeer binnenkort!!!

Gerard Golsteyn.

----------------------------------
BLESS GOT YOU!!!

Quicky 30 april 2004 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Wat een ronduit ongeestig prentje. En vermits prentjes geestig horen te zijn, is dit niét hoe het moet, Antoon!

Ai, het gaat dit keer niet over het Vlaams Blok, dus is het niet grappig. tss, typisch...

Griffin 30 april 2004 12:06

Citaat:

Citaat:

Ai, het gaat dit keer niet over het Vlaams Blok, dus is het niet grappig. tss, typisch...

Het gaat nét wél over het Vlaams Blok en de handige manier waarop zij anderen zwart maken, gebaseerd op leugens, geruchten en stemmingmakerij. Het is eerder een zielig prentje dat toont hoe erg het gesteld is met de doorsnee Vlaams Blokker.

Attiladehun 30 april 2004 12:08

Ik hoop dat de verantwoordelijken voor de wetsverkrachtingen en de scheve 'rechtsspraak' in Gent ooit voor uitzonderingsrechtbanken worden veroordeeld tot zware celstraffen. Wanneer dit politiek regime is afgeschaft zal er een grote vlieg aan de lamp zitten. We moeten MET ALLE MIDDELEN de huidige corrupte politiekers en rechters bestrijden en hen levenslang uitsluiten van ieder openbaar ambt. :evil: :twisted:

Griffin 30 april 2004 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Ik hoop dat de verantwoordelijken voor de wetsverkrachtingen en de scheve 'rechtsspraak' in Gent ooit voor uitzonderingsrechtbanken worden veroordeeld tot zware celstraffen. Wanneer dit politiek regime is afgeschaft zal er een grote vlieg aan de lamp zitten. We moeten MET ALLE MIDDELEN de huidige corrupte politiekers en rechters bestrijden en hen levenslang uitsluiten van ieder openbaar ambt. :evil: :twisted:

U gaat hier een dictatuur vestigen? :D

De politieke partijen zijn democratisch aan de macht gekomen, het is aan u om uw stem uit te brengen bij de volgende verkiezingen. Het is NIET aan u om te oordelen vanuit "het algemeen belang" (uw eigen portemonnee of ideologie).

Kotsmos 30 april 2004 12:53

Citaat:

Citaat:

Wou je insinueren dat ik mijn gevoel voor humor laat afhangen van mijn politieke voorkeur? Schandalig.

Attiladehun 30 april 2004 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun

U gaat hier een dictatuur vestigen? :D

De politieke partijen zijn democratisch aan de macht gekomen, het is aan u om uw stem uit te brengen bij de volgende verkiezingen. Het is NIET aan u om te oordelen vanuit "het algemeen belang" (uw eigen portemonnee of ideologie).

Wie heeft het hier over dictatuur? De repressie na den oorlog, was dat dan een dictatuur?
Enne, den Hitler is ook democratisch aan de macht gekomen hoor! :roll:

Quicky 30 april 2004 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Het gaat nét wél over het Vlaams Blok en de handige manier waarop zij anderen zwart maken, gebaseerd op leugens, geruchten en stemmingmakerij. Het is eerder een zielig prentje dat toont hoe erg het gesteld is met de doorsnee Vlaams Blokker.

Ok, het gaat over het Vlaams Blok, maar dit keer wordt het Blok niet belachelijk gemaakt en dan vinden jullie het natuurlijk weer niet grappig. Maar ja...

Kotsmos 30 april 2004 14:39

Ik dacht nochtans dat ik me op dit forum al eens geout had als fan van Koen Meulenaere. Die heb ik nog nooit met het Blok weten lachen.

't Gezond Verstand 30 april 2004 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oussaka, Malik
... wordt je ?

--------------------------
De spasten kunnen het nog moeilijk krijgen!!!

Maak je zin eens af, ik versta er niets van.

LEES AUB EENS DE TEKST VAN DE KATHOLIEKEN ONDER:
"TERTIO" en het arrest VB." Zeer belangrijk.!!!

Als Cassatie de ordonnanties van DE LOGE zal volgen, zal er een overvloed van klachten volgen.

De meeste dwazekl... van het parlement zullen nu wel inzien dat ze zich schromelijk vergist hebben (en niet de eerste maal).

Wat als cassatie zal zeggen dat de wet niet kan toegepast worden wegens hopeloze tegenstrijdigheden en strijd met de grondwet?

Zij denken ook aan hun postje en daar zullen de spasten met een blauwe graad van de LOGE niets aan kunnen veranderen. België is gesticht door de rode graden van de LOGE EN ZIJ ZULLEN DE MACHT BLIJVEN UITOEFENEN.

Ik ben geen VBer, maar waarschijnlijk de eerste op dit forum die wel succes heeft gehaald met de eerste wet van 1981.En nog wel tegen een van de opperhoofden van DE LOGE. Ik wil wel nog een tijdje voortdoen met het jennen van de dwazekl... Laat alle hoop nog niet varen.

Deze lectuur is aanbevolen aan de heren en dames van het VERBREKINGSHOF!!! Tot zeer binnenkort!!!

Gerard Golsteyn.
----------------------------------
BLESS GOT YOU!!!

Golsteyn jong,

Leg dat hier allemaal ne keer uit.
Ik vrees dat er u hier nie veel kunnen volgen.

Kotsmos 30 april 2004 16:04

Met die Bless Got you ben ik het alleszins eens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be