![]() |
Federale inning strafboetes: een grote flop
Ik denk dat ge het best eerst zelf leest:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...D&subsection=3 Titel: ‘Slechte inning boetes nog niet opgelost' twee zinnen eruit: Citaat:
Wat schiet er nu nog over van ons krimineel beleid ? De grotere krimineel vliegt pas in 't gevang als hij het heeel erg bont maakt. Wegens plaatsen tekort. Vervolgens mag hij 't gevang verlaten, als hij amper de uitgang weet liggen - soms met een enkelband - soms in afwachting van een enkelband - soms op eigen inisiatief - en soms zomaar .... De rechter kan ook beslissen om een geldboete op te leggen. Dat is meestal beter: de krimineel treffen waar het het meeste pijn doet. Ja, daar zal Reinders dan toch wel eens een stokje voor steken. Brave burger, betaal jij je parkeerboetes maar, want daarvoor kunnen ze wel binnen de kortste keren een deurwaarder sturen. Maar niet voor echte kriminelen. Niks marsjeert er nog op dat federale nivo. En nu begin ik dat meer dan beu te worden. Wie niet ? |
ach geen tijd voor , ze ontwikkelden wel een machien dat staat van autobanden checkt )))
|
Wat wilt ge in een land met 5 regeringen dat kleiner is dan de meeste wereldsteden...
|
Citaat:
|
Waarvoor gebruiken ze die boetes ? Om reclamegadgets en touaregs te kopen voor de politie , of is dat voor de begroting ?
|
Citaat:
En lijfstraffen voor politiekers die het niet goed doen. Lichtste lijfstraf moet 10 zweepslagen zijn, uitgedeeld door een door het lot aangewezen stevige, kerngezonde burger tussen de 25 en de 45. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat die zweepslagen betreft: gasten tussen 25 en 45 moeten gaan werken; laat dat jobke maar over aan gepensioneeden. |
Citaat:
Nog 100.000-den verbods en gebodsborden bij in het verkeer. Zodat de kans op een boete weeral exponentieel groeit. Nog huizen van gewone burgers met de bulldozer plat leggen. Voor de rijkere worden de gewestplannen wel op maat aangepast. Enz... Neen dank U. Voor mij liever niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar haal je dat in hemelsnaam? Tenzij je doelt op pogingen om tot een verkeersveilig Vlaanderen te komen ?? Ben jij daar tegen misschien ? Citaat:
Is de ons zo tiepische lintbebouwing en landschapsvervuiling nog niet erg genoeg? Van zo'n belgisistisch gefoefel, spaar ons heer. |
Citaat:
Ik was namelijk twee landen aan het vergelijken. (ge moet nu niet antwoorden dat Vlaanderen nog geen onafhankelijk land is, dat weten we wel). Maar leg eens uit om welke redenen het ene land appelen zijn en 't andere sitroenen? |
Citaat:
Citaat:
Dus we zagen en we zeveren en daar blijft het bij. |
Dat is omdat de gemiddelde gangster iets voor heeft op de Vlaming, de gangster doet het niet in zijn broek voor de deurwaarder zoals de Vlaming.
omdat een echte gangster niet verblijft op zijn domicilieadres |
Citaat:
de Vlaming vs de Joden de Vlaming vs de Gangster de Vlaming vs de Moslim de Vlaming vs de Overheid de Vlaming vs de Walen de Vlaming vs de Allochtonen doet me denken aan gangsta's paradise = "Tell me why are we so blind to see that the ones we hurt are you and me" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be