![]() |
De grootste Brabander: nominatieronde
Wie is de grootste Nedelander, wie is de grootste Belg? Allemaal onzin, de grootste Brabander moet je hebben. Ik ben op zoek naar nominaties, mensen die met enig recht Brabander genoemd kunnen worden en die groot(s) zijn/waren (Druon Antigoon is gediskwalificeerd tenzij je aannemelijk kan maken dat hij bestaan heeft). Op een nog nader te bepalen moment in de toekomst open ik een poll waarin ik alle opties, of bij meer dan 20 inzendingen een zorgvuldig door de jury uitgekozen selectie, weer voorleg aan jullie. En dan kiezen we de grootste Brabander. Is het Frederik Philips? Frans Bauer of toch Bobbejaan Schoepen? (Pro tip: ik heb speciaal mijn best gedaan om vooral geen echte kanshebbers te noemen, in het bijzonder die ene.) Laat de nominaties maar komen. Er is geen limiet voor nominaties per persoon, je hebt wel kans dat als er weiig zinnigs tussen zit dat ik op den duur je berichten gewoon niet meer lees.
|
Alfred Van Roy.
RIP :cry: |
1 Bijlage(n)
Brabander ???
Da kan maar 1 ding betekenen ... :cheer:Palmkestijd :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zit da trouwens met de dobbel Palm ? Al iets over geweten ???
|
Citaat:
Oei, da was in 2006 :? Nuja, in november vind ik die altijd ;-) |
Tapper, mijn draad word gebrast... ;)
|
Shit, straks moet ik nog een poll openen met maar 1 kandidaat.
Ik ook altijd met mijn goede ideeën. Veel te weinig Brabo's hier op het forum. |
Citaat:
Pieter Breughel de Oude is daarom volgens mij ook een Brabander. Er schijnt wat twijfel te zijn of hij van Breda of van Bree komt, maar hij heeft IMO die Brabantse "touch". Maar aangezien het wetenschappelijk niet zeker is kan den Pieter waarschijnlijk niet meetellen. |
Heftruck.
|
Het Brabants trekpaard natuurlijk. Wat een beesten, zeg.
|
Citaat:
|
:cheer: nominaties in de fik, weg ermee :cheer:
|
Citaat:
|
Heftruck.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be