![]() |
5 JAAR CEL VOOR MOORD OP LERAAR
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* De rechtbank in het Nederlandse Den Haag heeft de 17-jarige Murat D. veroordeeld tot vijf jaar cel voor de moord op Hans van Wieren. De leraar en onderdirecteur van het Terra College in Den Haag werd 13 januari doodgeschoten. Murat D. was 16 jaar toen hij in de volle schoolkantine op Van Wieren (49) schoot. Toch is hij als een volwassene berecht. Volgens de rechter doodde de scholier Van Wieren met voorbedachten rade. Hij had zich nog kunnen bedenken, toen hij het pistool aanpakte. Ook is de kans op herhaling aanwezig. Murat was enigszins verminderd toerekeningsvatbaar, stelt de rechter. :twisted: |
Zoiets is in Belgie volgens de wet ook perfect mogelijk he!
|
Zou Stevaert zijn PS-collega eens willen meenemen naar Nederland?
|
Citaat:
Maar vijf jaar voor moord met voorbedachte rade? Nog een geluk voor Muratje dat hij de feiten niet in Turkije pleegde 8) |
Tsss, schoolvoorbeeld van Murder one beslecht met amper 5 jaar.
Met goed gedrag komt hij na een twee jaar al vrij. Een Vlaams leven blijkbaar niet veel waard éh. |
Citaat:
|
haat is blind zeggen ze toch.... :lol:
|
Citaat:
|
Als het mijn vader was zou ik een wapen kopen en deze vuile hond van een marokaan ook zonder pardon een kogel door de strontkop jagen waarna ik mij rustig ga aangeven en dan 5 jaar vraag voor een rechtbank.
Eens kijken wat men er dan van vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds wanneer kunt ge trouwens uw eigen strafmaat vragen?
|
Wat is feitelijk de bedoeling van Kaiser met heel dezen topic? Da was toch ne fervente pro-allochtoon?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*DISCLAIMER* Ik wens niet systematisch aan te zetten tot rassenhaat. Ik ben zelf van Nederlandse afkomst en wens dus op geen enkele wijze het doden van Nederlanders te promoten. Elke betwisting betreffende deze post vallen onder de bevoegdheid van de Rechtbank van Antwerpen. |
vijf jaar voor een moord "met voorbedachte rade"... straks brengt die rechter nog mensen op ideetjes :x
die jongen moet nog een kans krijgen 8O en die leraar dan :evil: en zijn vrouw :evil: en zijn kinderen :evil: en zijn familie :evil: waar moeten zij gaan betogen 8O mag niet want anders zijn zij de racisten :cry: :cry: |
Citaat:
In een andere moordzaak in NL werd een dader tot 10 jaar cel veroordeeld voor verkrachting, mishandeling én moord op "het wandelvrouwtje". Zo extreem laag is die straf dus ook weer niet in verhouding tot andere zaken. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be