Jazeker |
26 oktober 2009 21:26 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse
(Bericht 4406476)
Dag Allemaal is een roddelblad van het laagste allooi. Voor mijn part mag Ilse Beyers daar al de doodstraf voor krijgen. De straf die volgt uit een klacht voor laster en eerroof vind ik nogal magertjes.
|
Ik zal niet de verdediging van Dag Allemaal op me nemen. Ik spuw op dat soort blaadjes. Maar tenzij DA enorm is veranderd sinds 10 jaar geleden (jahah... mijn moeder kocht dat soort dingen ook), zou ik zeggen dat er erger is: Privé, Blik, etc...
Ik hoor hier de term boekverbranding vallen. Ik mag hopen dat daarmee een weekblad/dagblad-verbranding wordt bedoeld. Dan wil ik gerust een dagske verlof nemen om naar het vreugdevuur te komen kijken en een traantje weg te pinken.
Een gerichte actie tegen de verspreiding van televisie-distributie zou nog beter zijn. Een week enkel nog sneeuw of een berichtje van de tuner dat er geen signaal is op de 10.000 inch plasma-tv en er zijn waarschijnlijk reeds massale betogingen in heel Vlaanderen. Idioten die zich in torens vliegen of zichzelf opblazen op een metro. Wil je iets bereiken en heb je vertrouwen in je medestanders, dan zorg je gewoon dat de man in de straat eens een tijdje z'n tv niet meer kan aanzetten. Zelfs zonder "blaadjes"-verbranding is dan al veel mogelijk want de postbode die ze moet brengen is waarschijnlijk aan het betogen.
|