Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dag Allemaal voor de rechter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130200)

Descartes Jr 24 oktober 2009 09:45

Dag Allemaal voor de rechter

Week na week wacht een smeuiïg verhaal
op lezers in de dokterswachtzaal.
Maar nu prikt 't schandaal
hen zélf aan de paal
en wuift hen straks toe : "D�*�*-ag Allemaal !"

VB, maak u klaar voor een Boekskesverbranding !

viaSanctus 24 oktober 2009 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4405937)
Week na week wacht een smeuiïg verhaal
op lezers in de dokterswachtzaal.
Maar nu prikt 't schandaal
hen zélf aan de paal
en wuift hen straks toe : "D�*�*-ag Allemaal !"

:lol:

Randa 24 oktober 2009 13:36

das dan de plaats dat ik Dag Allemaal lees, en ik ga dan maar twee of drie keer op een jaar naar de dokter, dus de keren datik het lees kan ik op één hand tellen, en ik denk niet dat ik veel mis.
wie heeft er nu echt geld te veel, om die rotzooi te lezen.

forzaflandria 24 oktober 2009 15:35

Resultaat van 2 trends: de verkleutering van het nieuws naar meer roddel en sensatie, en de bereidheid om sneller naar het gerecht te stappen, zoals in Amerika.

the_dude 24 oktober 2009 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 4406398)
Resultaat van 2 trends: de verkleutering van het nieuws naar meer roddel en sensatie, en de bereidheid om sneller naar het gerecht te stappen, zoals in Amerika.

beide trends passen goed in het onverdraagzaam maken van onze maatschappij. Niks verdragen en constant kijken of je de ander niet kunt uitbuiten.

"Wij zijn goe bezig, ook al zeggen er van niet" :)

Depth of Field 24 oktober 2009 16:31

Citaat:

verkleutering van het nieuws naar meer roddel en sensatie

Roddel en sensatie zijn van alle tijden.

Ik ben trouwens al blij als de mensen uberhaupt lezen, zelfs al is het op kleuterniveau.

Descartes Jr 24 oktober 2009 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 4406467)
Niks verdragen en constant kijken of je de ander niet kunt uitbuiten.

Je kunt hier nu wel de vraag stellen wie het éérst aan het uitbuiten was ...

Renesse 24 oktober 2009 16:35

Dag Allemaal is een roddelblad van het laagste allooi. Voor mijn part mag Ilse Beyers daar al de doodstraf voor krijgen. De straf die volgt uit een klacht voor laster en eerroof vind ik nogal magertjes.

Geert C 24 oktober 2009 16:36

Citaat:

Dat zou nog vaker moeten gebeuren, eigenlijk elke keer als Dag Allemaal en aanverwanten een interview "aanpassen", de geïnterviewde woorden in de mond leggen of zelfs gewoon een interview verzinnen. Geen compassie met zo'n praktijken: wie niet horen wil moet voelen! :twisted:

En dan zijn er die zich afvragen waarom onze politici vragen dat ze hun interviews nog eens mogen nalezen voor publicatie... :lol:

Boduo 26 oktober 2009 21:06

Geld te veel...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Randa (Bericht 4406199)
das dan de plaats dat ik Dag Allemaal lees, en ik ga dan maar twee of drie keer op een jaar naar de dokter, dus de keren datik het lees kan ik op één hand tellen, en ik denk niet dat ik veel mis.
wie heeft er nu echt geld te veel, om die rotzooi te lezen.

2000 jaar geleden zegde een verstandig man: "Zalig de simpelen van geest".
dat is nog altijd van toepassing.
die vent had een klare visie op het mensDOM
;-)

Jazeker 26 oktober 2009 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4406476)
Dag Allemaal is een roddelblad van het laagste allooi. Voor mijn part mag Ilse Beyers daar al de doodstraf voor krijgen. De straf die volgt uit een klacht voor laster en eerroof vind ik nogal magertjes.

Ik zal niet de verdediging van Dag Allemaal op me nemen. Ik spuw op dat soort blaadjes. Maar tenzij DA enorm is veranderd sinds 10 jaar geleden (jahah... mijn moeder kocht dat soort dingen ook), zou ik zeggen dat er erger is: Privé, Blik, etc...

Ik hoor hier de term boekverbranding vallen. Ik mag hopen dat daarmee een weekblad/dagblad-verbranding wordt bedoeld. Dan wil ik gerust een dagske verlof nemen om naar het vreugdevuur te komen kijken en een traantje weg te pinken.

Een gerichte actie tegen de verspreiding van televisie-distributie zou nog beter zijn. Een week enkel nog sneeuw of een berichtje van de tuner dat er geen signaal is op de 10.000 inch plasma-tv en er zijn waarschijnlijk reeds massale betogingen in heel Vlaanderen. Idioten die zich in torens vliegen of zichzelf opblazen op een metro. Wil je iets bereiken en heb je vertrouwen in je medestanders, dan zorg je gewoon dat de man in de straat eens een tijdje z'n tv niet meer kan aanzetten. Zelfs zonder "blaadjes"-verbranding is dan al veel mogelijk want de postbode die ze moet brengen is waarschijnlijk aan het betogen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be