![]() |
Gazet zoekt schrijvers
Gegroet medeforummers,
Post dit zowel in binnen als buitenland. Binnenkort start ik met een nieuwe krant, een internetkrant. Het word de bedoeling dat we de mensen weer gaan informeren en echt nieuws brengen met een kritische blik en een aparte stijl kweken tov andere nieuwsinfopunten. U dient dus neutraal te blijven en geen partij voortrekken bvb. Alles goed aantonen. Niets klakkeloos kopieren van andere sites, maar geheel eigen stijl. Daarom ben ik op zoek naar enthousiaste medewerkers die willen instaan voor het posten van nieuws. Binnenland, buitenland, entertainment, wetenschap, financien, sport. Met elk hun vertakkingen, buitenland bvb amerika. Binnenland, politiek, algemeen nieuws enz. U hoeft daarbij niet gelimiteerd te worden tot 1 categorie. Het zal wat zoeken en tasten worden in het begin wellicht maar hopelijk ontstaat er een leuk team. Indien u interesse heeft, stuur dan een prive bericht met waar u zou willen voor instaan, gemiddelde tijd die u ervoor kan uittrekken, leeftijd enz. Dit is niet gelimiteerd tot de voorbeeld categorieen die ik net opnoemde. U hoort dan binnenkort van mij, ga wat screenen ook dan om te kijken wat u hier al neergetypd heeft en u in het profiel zou passen. Of het een succes word zal van u mee afhangen. Maar daar ga ik niet van uit en is niet het uitgangspunt, wel dat mensen beter op de hoogte worden gesteld over vanalles en nog wat en niet de gekende propaganda voorgeschoteld krijgen. Als het succesvol word, word u uiteraard mee beloond, wil hier gerust transparant in zijn, u hebt er namelijk aan meegeholpen dan. |
Wat is de naam van de krant?
|
kan ik nog niet vrijgeven
|
ik weet er ene met een aparte schrijfstijl
|
Wat schuift dat ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat bedoel ik zowat ja. Consequent zijn. Iedereen zal zijn voorkeur hebben, alleen is het niet de bedoeling "uw partij" buiten schot te houden en de anderen bashen. En niet bashen om te bashen. Iedereen dient gebasht te worden, op voorwaarde dat het gegrond is en goed word aangetoond.
|
Alleengeschreven tekst of ook audio en video? Want da's wel zo modern ...
|
Citaat:
Het is trouwens veel interessanter een gedreven schrijver te lezen dan een professionele machine die nieuws produceert. |
Citaat:
De layout zal wat lijken op cnn. |
Citaat:
|
Dit heb ik snel effe in elkaar gebokst.
Wat de mogelijkheden zijn word een beetje geschetst maar is zo veel meer uitbreidbaar natuurlijk. Dus ni op de tekst ed kijken, heb zo maar wat gedaan. Ook kan de test bij de fotos beter onder de roterende fotos. Best bekeken in firefox, in ie geeft die wat fouten, zal ik later eens naar kijken. Ook word dat de naam niet en gaat er een spellchecker aan te pas komen :p Testserver: http://kozzmic.host56.com Geef maar kritiek |
Citaat:
tof idee, maar weet waaraan ge begint man. ge haalt u wel nen berg werk over uwe kop, kwa content. joomla is wel perfect voor wat ge wilt doen, maar alle dagen zoveel gaan schrijven, ook als je er geen zin in hebt (of tijd)..., en controleren wat er geschreven wordt door uw reporters. hebt ge ook nagedacht over jurische aansprakelijkheid van wat er gezegd wordt op uw site? waar ik woon moet ge wreed oppassen wat ge op papier zet, vooral als ge wat rebels zijt. weet niet of dat in belgie ook al zo streng is. |
In die optiek van wat ik zopas zei, zou ik eerder denken aan een Wordpress site of blog en die promoten. Kwestie van ongehinderd te kunnen zeggen wat ge wilt, wat toch sterk uw bedoeling is vermoed ik.
|
Als ge het goed indeelt, kan het worden zoals een blog, in die zin dat het meteen komt te staan waar ge wilt. Dus valt dat nog wel mee. Maar idd, tis wel veel werk in feite. Daar moet ge wel tijd insteken. Dus miss beter klein beginnen, posten wanneer ik zin heb. Want heb ook ni veel kandidaten :)
En juridisch, neem geen belgische host en gegevensbescherming. Niet dat dat perse nodig is, ga geen illegale dingen doen of tot haat oproepen ofzo. |
Citaat:
|
Frontslide slideshow. Is een joomla plugin, ook voor gewoon php dacht ik. Je hebt er wel meer. Ook via flash moet dat wel lukken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be