![]() |
Komen eten
Afgelopen week heb ik het programma 'Komen eten' gevolgd... In dit programma worden 4 mensen gevolgd die bij elkaar gaan eten en daarna een score geven aan het eten dat ze gekregen hebben...
Deze week was het wel een beetje speciaal want er deed een strandjanet mee... Ja, het was letterlijk een strandjanet want hij was van de kust en hij werd geïnterviewd op de dijk :-D Ik zat me toen af te vragen hoe het komt dat veel homo's van zichzelf verraden dat ze homo zijn... je weet wel, het slappe handje, fijne lachje, kledingsstijl Is dit iets dat genetisch bepaald is? Dat zit blijkbaar bij hen ingebakken. Ik ben overtuigd dat er hier onder de forummers ook wel homo's zullen zijn. Misschien kunnen zij een antwoord geven. Andere mensen mogen natuurlijk ook antwoorden |
Die gastvrouw in de eerste aflevering (enige die ik toevalligerwijs bekeken heb) had nochtans niks door. Die beschreef hem zelfs als een macho.
|
losers
|
Ikzelf had het wel onmiddellijk door... Heb ik dan een 6e zintuig voor homo's?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb nog niet eens een tv zelf feitelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
You will not be able to stay home, brother. You will not be able to plug in, turn on and cop out. You will not be able to lose yourself on skag and skip, Skip out for beer during commercials, Because the revolution will not be televised. ... ;):-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het schitterend entertainment! Zeker als er zo enkele strandjanetten meedoen... Lol verzekerd :lol:
|
|
Citaat:
(aars, achterste, kont, poepgat) Uiteinde of uitgang van het spijsverteringskanaal waardoor de voedselresten (= ontlasting, poep, faeces) het lichaam verlaat. De anus sluit door middel van een ringspier (= anale sfincter) de endeldarm (= rectum = proctos) af. De endeldarm is het laatste gedeelte van de dikke darm (= colon). |
Die floppy toch met zijn obsessie voor homo's... 't Wordt toch een beetje onrustwekkend, zo stilaan...
|
Citaat:
Use it |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be