![]() |
Mijn Kamp
Ik bezit de Nederlandstalige uitgave van Mein Kampf
In Nederland en Duitsland is dit boek verboden materiaal Wie weet of dit in Belgie ook zo is ? Heb dat jaren geleden op een markt in Wenduine op de kop kunnen tikken |
Ik heb het een tijdje terug kunnen downloaden, en dat kan nog steeds. Ben alleen te lui om het te lezen, maar misschien ligt dat aan mijn verwachtingen omtrent dit literaire hogstandje.
|
Citaat:
|
pfff, dat boek is zo saai als het communistisch manifest
|
Ik dacht dat het verboden is het boek te publiceren tot een bepaalde datum. Aan/verkoop en bezit is toegestaan. In De Slegte heb ik al verscheidene examplaren gezien, maar dus allen oude versies.
|
Saai boek, heb het in mijn kast gestoken bij andere ongelezen "bestsellers" als Het Kapitaal, de Kamasutra (echt, iedereen is daar wild over maar dat is een enorm saai boek), De Heerser van Macchiavelli en De Kunst van het Oorlogsvoeren van Sun Tzu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-tegen constipatie -backup indien de reserverol niet vervangen werd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp het niet goed, is Sun Tzu, "The art of war", een saai boek of een ongelezen boek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niettemin, er staan wijsheden in die ten allen tijde toepasbaar zijn. Een klassiek pareltje uit het boek van Sun Tzu, "er zijn bevelen die je niet moet opvolgen." Daar hoef je niet voor in oorlog te zijn, als je werkt voor een baas is dat ook al toepasbaar. |
![]() De vader van alle real-time strategy games :cheer: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be