![]() |
Wie is volgens u de geschikte voorzitter om het Vlaams Belang te leiden ?
Wie is volgens u de beste persoon om het Vlaams Belang te leiden en graag ook waarom aub ?
|
Jij Max, dat spreekt toch voor zich 8-)
|
Ik ben geneigd voor Annemans te kiezen. Naar mijn mening één van de intelligentste Belangers met een fenomenale dossierkennis. En ook dé meest Vlaams-Nationalistische van de hele partij.
|
Wie is volgens degenen die dat gekozen hebben die "iemand anders van buiten de partij?"
Max? |
Citaat:
|
Filip Deman. Dan is die partij eindelijk af van haar identiteitscrisis en kunnen ze eens goed loos gaan :twisted:
|
Citaat:
|
Kafka
|
De belichaming van het rechtse, conservatieve fatsoen natuurlijk:
![]() |
Citaat:
Dit omdat deze man niet enkel de standpunten van het VB steeds verder doordrukt binnen de andere partijen, maar ook omdat hij de door het VB aangebrachte problemen echt wil oplossen en er ook werkbare oplossingen voor aanbrengt. Een samensmelten van het VB en LDD zou trouwens een enorme vooruitgang betekenen voor Vlaanderen. En O-VLD verplichten om eindelijk kleur te bekennen tegenover de kiezers en toe te geven dat niet het VB of N-VA het land onbestuurbaar maken, maar zij samen met de SP.A-PS en MR/FDF. F.D.W als volksmenner en J.M.D.D als brulaap in het parlement is de ideale oplossing om eindelijk van de overbevolking in Vlaanderen verlost te raken. |
Citaat:
|
Karel Dillen.
|
Filip De Man! De gevaarlijkste aller Blokkers!
|
pas maar op van zijn initialen
|
Frank Vanhecke
|
Anke !
|
Ik stel voor dat Valkeniers gewoon doorgaat. Het gaat de goeie richting uit.
|
Citaat:
Iemand binnen de partij ? Bert Deckers lijkt me ook geschikt te zijn als voorzitter. http://bertdeckers.skynetblogs.be/ |
![]() Gwendolyn Rutten: "Er is nood aan een nieuw gezicht. En dat ben ik." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be