![]() |
wereld vergaat pas in 2208
Ik las net iets op het internet dat uit onderzoek is gebleken dat de maya kalender eigenlijk nog 2 eeuwen doorloopt. Ik kan niet wachten om te zien hoe alle mensen die "voelden" of "vermoeden" dat er iets op til was gaan reageren. (verandering of einde wereld) Want alles klopte gewoon je kon er gewoon niet naast kijken. Als ik nu lees dat de maya-kalender pas over 2 eeuwen afloopt en dat dan vergelijk met de reacties op het forum moet ik zeggen dat mijn mening over bovennatuurlijke zaken enkel wordt versterkt.
|
Oef, we maakten ons om niets zorgen dus ?
|
Citaat:
Met God aan uw zijde blijft Belgie minstens bestaan tot na uw dood. |
Het jaar 7,6 miljard AD: �* Aarde
Alvast innige deelneming aan de nabestaanden, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus... |
Nog even tijd dus voor te beginnen hamsteren 8-)
|
Citaat:
En ik die hoopte het einde van de wereld zélf mee te maken...:cry: Ben je daar wel zeker van? :|:? Bronnen aub. |
|
Als ik dat nog mag meemaken mag het van mij gerust gebeuren :D
|
Citaat:
Maar de wereld zal inderdaad niet vergaan in 2012 en ook niet 2208. De mens zal dan misschien wel de ene na de andere ramp moeten zien te overleven, maar dat is nu ook al, dus geen grote verschillen Trouwens niemand weet waarom de Maya-kalender stopt. Dit kan verschillende redenen hebben, zelfs dat zij op die data verwachten dat de goden terug op aarde komen. |
Citaat:
Dus wie maken er dan wel zo'n herrie over die kalender? |
Citaat:
En laat mij daaraan toevoegen via nen edit: ![]() Ge kunt de ontwaking niet ontkennen . De mens wordt zich bewuster. |
Ik reserveer maar al een bunker in het hooggebergte voor m'n nabestaanden zeker? :-)
|
Citaat:
Aangezien de ondergang het resultaat zal zijn van een aanslepend proces. God weet hoe lang het zo nog verder kan. Mss is 2012 niet persé het mikpunt meer, maar gewoon hoe we hedendaags met de realiteit omgaan. Er is iets dat eruit wil kruipen, maar het wordt al reeds millennia lang het zwijgen opgelegd. |
kben benieuwd welke "onze" nieuwe planeet dan word ;-)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Re%C3%AFncarnatie |
Citaat:
Ik net op mijn kalender gezien dat deze stopt op 31 december 2009 |
Citaat:
Alhoewel, ik weet eigenlijk niet wat een kalender die volgend jaar begint zou betekenen voor de wereld. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be