![]() |
Stemmen maar! (enkel voor Belgicisten)
|
De keuze tussen de kogel en het eiland boven Siberië was moeilijk. Mijn nieuwsgierigheid heeft mij echter voor het tweede doen opteren. Ik vroeg mij immers af aan welk eiland U dacht.
|
Toe maar, wat een vredelievende bedoelingen hebben ze met ons...
|
Misschien moeten we eens vragen waar de belgiscisten het liefst wonen: in een ondemocratisch België of een democratisch Vlaanderen?
|
Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=1789 Dit kwam er uit: Citaat:
Citaat:
|
Ik heb gekozen voor een verbanning naar een eiland boven Siberië. Ik reis graag. :lol:
|
Citaat:
|
Wat een belachelijke vraag! Al ben ik dan zonder enige twijfel Belgisch-gezind, ik vind die wederzijdse vreterij nergens op trekken.
Hou dit forum proper, aub! |
Niemand verplicht u deze topic te lezen, laat staan erin te posten. Zorroaster heeft de trend gezet: ""België afbouwen of oblazen". Alléén voor Flaminganten..."
Bovendien heeft u als Belgisch gezinde ongetwijfeld een voorkeur voor een bepaalde poll-optie, niet? De antwoorden zijn zeer breed weergegeven. |
Ik vind het gewoon weerzinwekkend dat er ten dele extremistische opties in de poll staan. We zijn hier toch een Westerse beschaving, hé seg... De tijd van kogels en heksenvervolgingen is reeds lang voorbij, newaar?
|
Zeven mensen op dit forum zijn dus al zeker fascisten.
Voorwaar wat ik altijd al had gedacht maar nog nooit heb hardop gezegd (enfin, geschreven): Belgicisme is een nieuw fascisme! |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik al zei: hou dit forum proper en ga eens serieuze debatten aan... |
Citaat:
|
Flaminganten breken alleen maar af. Walgelijk gewoon. Ze moeten ze niet doodschieten, maar verbannen mag. :wink:
|
stomme topic.
|
Citaat:
|
Zie ik dit goed?????? 8O
De overgrote meerderheid stemt voor: Zoals het voor verraders past: de dood met de kogel Wel wel wel, komt de ware aard naar boven? 8O Ik denk dat dit forum de beste reclame voor de Vlaamse beweging is op héél het internet! Doe zo voort, mannekes! 8O Je-zus! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be