![]() |
De Croo junior, op weg naar de top
Maxim de Croo heeft zich nu ook kandidaat gesteld voor het voorzitterschap van de VLD.
De vraag is of de VLD leden strak nog wel weten wie ze moeten kiezen. Het valt me wel op dat alle kandidaten spreken over vernieuwen, maar dat ze niet zeggen wat. |
Zullen we even lang met de zoon opgeschept zitten als met de vader???
Tien keer nadenken dan!! |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
Zo'n zelfingenomen manneke.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Croo Jr, De Gucht Jr, Declercq Jr ... 't is daar bijna een sossenclub (denk aan Tobback Jr, Vanvelthoven Jr, Vandenbossche Jr, Detiege Jr)
|
Citaat:
Man ik ben dat zo beu he. (juist zoals jij he) |
Citaat:
|
Citaat:
Ooit geweten dat papa eigenaar was van de tx-free-shops op onze luchthaven? |
Het volk krijgt de leiders die ze verdient. We stemmen er op blijkbaar (ik iig niet).
Overigens vind ik nepotisme walgelijk. |
Citaat:
Walgelijke leiders = walgelijk volk. Jammer maar helaas al te waar. |
De Belgische -zowel de Vlaamse als de Waalse polititiek- verworden een nepotistisch onderonsje. Decroo junior De Gucht junior De Clercq Junior zoon van zoon van Willie Dehaene junior Schils Junior Claes Junior Van Rompuy junior Toback junior Michel junior Wathelet junior Detiège junior Van den Bossche junior Van Velthoven junior Anciaux junior Anciaux, koen, zoon van zoon van Vic. Daems junior Soomers junior Vanderpoorten junior Vautmans, familie van Valkeniers familie van Vanhengel junior, dochter van Stefaan Declercq, junior De crem Pieter, junior Koen Dillen junior Marijke Dillen junior Rob Verreyken junior Enz, enz. enz. Vul aan want er ontbreekt nog een hele bende. Soms twijfel ik er aan of ik volgende keer nog ga stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be