![]() |
Deze topic is er voor u!
Heb je raar gedroomd vannacht? Wil je graag weten wat die droom over jou zegt? Leg hem voor aan de wijze forumleden, en leer jezelf kennen! Wie durft? |
Citaat:
|
Ja, griffin, dat vind ik wel moedig!
Eerst en vooral geeft deze droom aan dat je in juni voor Groen! zal stemmen (er zijn er niet veel die dat durven toe te geven) Je geeft ook aan ontzettend perfectionistisch te zijn: vooraleer je gaat skiën in de sneeuw probeer je je materiaal al eens uit in je tuin! In tegenstelling tot de meeste dromen vind ik in de jouwe geen sexuele ondertoon, wat kan duiden op ernstig libidoverlies. Dat je ondanks al dit slechte nieuws toch nog eindigt met een lachend gezichtje toont aan dat je niet alleen een onverbeterlijke optimist bent, maar ook je ogen sluit voor je eigen tekortkomingen, en zo kan je natuurlijk nooit een echt bewonderenswaardig mens worden... De rekening volgt... :D |
Een droom die dateert van een paar maanden geleden...
Ik wandelde langs de Antwerpse ring. Naast de ring lag een groen veld, met bomen omzoomd, in het midden waarvan een kilometerhoge Eiffeltoren stond. Die Eiffeltoren leek eerder op een bouwsel van Gaudi, met kleurrijke frambozenbollen in plaats van metalen staven. De lucht was grauw en ik klom hoger en hoger. De toren boog en zwalpte bij ieder zuchtje wind. Er ging ook nog een heleboel aan vooraf, maar dat ben ik vergeten. |
Beste Pyramus, ook aan deze droom hebben we een vette kluif!
eerst en vooral valt het me op dat Groen! in juni alvast 2 stemmen heeft (zie griffin hierboven) De verwijzing naar de Antwerpse ring verwijst overduidelijk naar huwelijksproblemen, (overspel in een veld omzoomd met bomen?) Het kilometershoge fallussymbool dat jij eiffeltoren noemt staat symbool voor je onvoorstelbare viriliteit (het gaat inderdaad over een droom). De kleurrijke frambozenbollen erop zijn waarschijnlijk van syfilis- of herpes-oorsprong. (raadpleeg je huisarts) Het zwalpen in de wind heeft te maken met je morele labiliteit. Zo te zien sta je niet meer ver af van je volgende psychotische opstoot. De verdringing van wat voorafging is op zichzelf ook een bewijs van verschrikkelijke psychische trauma's in het verleden. Mag ik je tele-onthaal aanbevelen? Hou moed! |
Ik heb gedroomd van véél geld dat ik allemaal aan de fiscus mocht afdokken.
Het was een echte nachtmerrie, want ik heb ook nog mijn computers moeten verkopen. |
Ik droomde van een spoorlijn Hasselt - Maastricht! :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
We hebben toch zo'n goeie verbindingen met Nederland eh... we laten ze nog liever via Wallonië lopen :mrgreen: :D |
Ik heb een hele f*cking nacht wakker gelegen
|
Dat heb je als je bang bent nog maar eens in je bed te plassen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Skill Effect schreef:
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al verloofd met een kantoorplein. :wink: |
Ik moest je zeggen van dat kantoorplein dat het deze nacht in Gent bleef slapen.
Even goede vrienden he, skill! |
Citaat:
|
:lol:
Ik begrijp dat ze jou dat wijsmaakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be