![]() |
Isabelle Durant, de grootste TRUT van de walen heeft om haar smoelwerk nog eens een beetje in de picture te krijgen de zovéélste blunder van formaat geschoten !
Samen met de "valse hoopgevers" van het CGKR is ze erin geslaagd om mensen die al m�*�*�*�*�*�*�*�*�*nden in de transitzone van de luchthaven vertoefden in onmenselijke omstandigheden ervan af te brengen om terug naar huis te keren zodoende dat die sukkelaars daar terug voor k'weetnie hoelang gaan vastzitten !!!!!! eigenlijk zouden ze de "bitch Durand" daar evenlang in dezelfde mensonwaardige situatie mogen bijsteken.............. dan zal ze het misschien begrijpen ! :twisted: :twisted: |
t'schijnt dat de mensen van vreemdelingenzaken er wreed kunnen mee lachen, en ze begrijpen niet hoe het mogelijk is dat een "overheidsinstelling" zoals het centrum (CGKR) zoiets durft, ze geven die mensen valse hoop, en dat is onverantwoord..... moeten die géén verantwoording afleggen bij t'een of 't ander ministerie ? :cry:
|
Het Centrum zit rechtstreeks onder de eerste minister voor zover ik weet.
|
Citaat:
|
oei ! ............ rechtstreeks onder Generalissimo Guido Verafsto.....
linke boel en ook foute boel........ ze riskeren seffens een proces "dans la Ville de Gand"........ en daar zijn de "juges" niet mals en liggen de instructies al op voorhand vast !! op 13 juni dan nog eens de uitspraak van "het volk" er bovenop...... erge, héél erge risky-buzinesssssss :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is wel meer het geval bij EVA's.
|
Citaat:
|
Dit toont aan dat het CGKR niét onpartijdig is; dus afvoeren die handel
|
Voor mij is het simpel. Als die mensen volgens de wet (ge weet wel de heilige wet die voor iedereen telt niewaar) het land niet in mogen dan moet men ze terugsturen.
Ze hier laten rondhangen is dan zinloos. Want als ze de ene wet wel toepassen en de andere wet niet toepassen, doet men dan niet aan discriminatie ? Het centrum eist dat haar op maat gemaakte wet wel wordt toegepast, maar andere wetten moeten niet toegepast worden ? Vreemde logica nietwaar ? Ook Durant eist de toepassing van de wetten voor de ene maar dus niet voor de anderen ? vreemd landje niewaar. Ruikt dat onderscheid niet naar...... discriminatie ? |
Citaat:
|
Citaat:
Meer over deze persoon in zijn interview te vinden op: http://www.desinfo.be/leurresdeverit...2-03-2004a.mp3 Is wel in het frans. Dan weten wij genoeg wat er bepaalde bevolkingsgroepen te wachten staat. Wel raad ik iedereen aan ivm uitwijzingen een "kleine uitwijzing" van zo'n "kleine 2 miljoen" uit Iran even te volgen. Niets op de VRT :lol: of heb ik toevallig gemist? http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=14392 |
Miss ecolo heeft eerst de spoorwegen naar kloten geholpen,is buitengevlogen met haar vliegtuig lawaai en komt nu in zo iets tussen,
wie moet die op haar nummer zetten,of willen ze dat wel. :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be