Sammael |
29 oktober 2009 14:31 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro
(Bericht 4413401)
Welnu se,das eens een feit;een flik mag zeker niemand slaan ook al slaat de dader naar de flikken of nog maar te zwijgen van al de rest en al zeker niet als het allochtonen zijn,dan gaan ze natuurlijk snel gaan roepen de flik een racist is zoals altijd aangezien ze weten ze daar sterk mee staan,iets dat ingeburgerd is dankzij sp-a natuurlijk.
|
Een agent mag gerust een weerspannige arrestant manu militari arresteren en onder gegeven omstandigheden is het gebruik van geweld als agent toegestaan.
Vrijwillig slagen toebrengen aan verdachten (folteren?) is iets helemaal anders en is gelukkig niet toegestaan. Net zomin als het opstellen van valse processen-verbaal. Zulke praktijken horen enkel thuis in totalitaire regimes waar men het niet al te nauw neemt met de mensenrechten.
Dat is alleszins niet waar ik naartoe wil met dit land.
Citaat:
Dat veroordeeld van racisme is helemaal geen bewijs van.Ochja,omdat een paar zogenaamde collega's dat zouden gezegd hebben bestempeld men dit dan maar als waarheid,rofflll,naar mijn weten noemen ze zoiets woord tegen woord.
|
Ik til niet zo zwaar aan zijn veroordeling wegens racisme; niet omdat ik racisme goedkeur, maar omdat ik de anti-racisme wet een slechte wet vind wegens een geur van beknotting van vrijheid van meingsuiting, gedachtepolitie en censuur.
Citaat:
Mag ik er ook nog eens opwijzen dat debie al dan niet deze zaken heeft gedaan nog voor deze bij het vb was.
|
Tja...
Citaat:
En je gaat dat van die onthaalmoeder gaan vergelijken met debie zijn voorval?Appels met peren vergelijken noemen ze zoiets.
|
Sta mij toe verbaasd te kijken dat een veroordeeld sujet als Debie niet uit het VB wordt gezet ondanks zijn alombekende fratsen en dat iemand als een onthaalmoeder wiens enige "misdaad" bestond uit het aanhangen van een bepaald gedachtegoed wel uit diezelfde partij wordt gezet.
|