![]() |
discriminatie op de bussen
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20091029_030
Zoals steeds zijn onze politiekers niet bezig met de grond van problemen doch houden ze zich bezig met lapmiddeltjes. Het is wachten op de eerste man die dit aanklaagt als zijnde discriminerend! |
...
|
Citaat:
Wat is dit idd weer voor ne regel? Zijn onze duur betaalden daar weer mee bezig? Niets beters te doen, nee? |
Citaat:
|
je kunt altijd van de fakeborsten en een chacoske meenemen ?
http://images.google.be/imgres?imgur...KMzj-QbR7OjqCw |
tis zo nog geen cirque genoeg met die bussen, ze stoppen nu al om de 200 meter...
als het zo gevaarlijk is, laat dan uw flikken werken, of deel buskes pepperspray uit. Dat is gelijk in duitsland parkeerplaatsen voor vrouwen , lekker dicht bij de ingang en meestal ook 2 keer zo breed als normaal... slagen ze ze erin van hun A klasse nog over de witte meten te parkeren. |
Misschien kunnen ze ineens aparte bussen inleggen.
|
Alsof een man veel veiliger is 's nachts op straat in sommige brusselse wijken...
Ik denk dat meer mannen daar met geweld te maken krijgen dan vrouwen... |
Er wordt gesproken over 'onbegeleide vrouwen'.
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Moslima's die zonder mahram onderweg zijn? Mahram |
Citaat:
|
Ik stel voor dat we alle politici hun wagen en chauffeur afnemen en dat ze enkel nog achteraan in de bus mogen plaatsnemen.
|
Prima ideetje om overvallen te plegen op minder zichtbare plaatsen. Een vrouw laten vragen om halt te houden, enkele jongeren die binnenspringen en het is in de saccoche!!
|
Politici hebben de verdomde plicht er voor te zorgen dat het 's nachts op straat veilig is. Dan moeten ze zich niet met dit soort lapmiddelen bezig houden. Zoals in Tokyo: een agent op iedere hoek van de straat. Straatcriminaliteit nagenoeg zero.
|
Ze geven dus toe dat de moslims die daar wonen vrouwen rot behandelen.
|
Citaat:
misschien dat er dan eindelijk echte constructieve oplossingen zouden komen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be